Poly Sequencer V3

De
_Space-Brain-Circuits-Poly-Sequencer-V3-1024x576.jpeg
Poly Sequencer V3 is een nieuwe draagbare MIDI polyfone sequencer met maximaal 128 stappen. De sequenties worden in realtime geprogrammeerd met behulp van een MIDI-compatibel apparaat. Dit kan worden gedaan door een synthesizer, een MIDI-controller, enz. die zijn aangesloten via de MIDI-ingangspoort. De bediening heeft verschillende knoppen: opnemen, resetten/gelijkspel, stoppen/afspelen en taptempo. Space Brain Circuits Poly Sequencer is een polyfone sequencer die meerdere noten per stap, snelheid en CC-gegevens kan opnemen. Met verschillende standen kun je dit tot in detail instellen. Afhankelijk van de modus vermindert het de maximale nootpolyfonie per stap: modus 0 (standaard): polyfonie van 5 noten per stap, 1 aanslaglaag, 1 MIDI CC modus 1: 4-stemmige polyfonie per stap, 2 MIDI CC Modus 2: 4-noot, 4 aanslaglagen modus 3: 1-noot, 1 aanslaglaag en 3 MIDI CC mode 4: MIDI CC only sequencer met drie delen Modus 5: 8-stemmige polyfonie per stap
available now for 141,96€
Space Brain Circuits

Hele aparte vorm van de sequencer.

Ik ben geen fan van dit soort 'brutalistische' designs. Heb toch altijd het gevoel dat met een beetje case er omheen de onderdelen wat beter beschermd zijn.
Daarnaast ontstijgt dit apparaatje de sequencer functionaliteit die al in veel synths zit amper dus vraag me af wat de doelgroep hiervan is.

toch behoorlijk wat power in zo'n handig 'kastje'
vraag me af hoe de timing zit als je die 8 lagen gelijk wil
niet echt goedkoop

toch behoorlijk wat power in zo'n handig 'kastje'
vraag me af hoe de timing zit als je die 8 lagen gelijk wil
niet echt goedkoop
Vind het wel meevallen met die 'power': 128 stappen en 8 lagen, dus een paar kilobyte opslag. Lijkt me gebouwd op een simpele microcontroller. Benieuwd of je die sequences ook nog vast kan leggen of dat je iedere keer met een leeg geheugen begint.
Er staat ook niets over MIDI 2.0 dus ga er vanuit dat je qua timing 0,6ms*8=4,8 ms 'spreiding' hebt als je een akkoord speelt.

Ze hadden er een complete analoge single synth chip voice moeten toevoegen.Ben je direct bezig met musiceren .

Back