von haulshoven
Ouwe rot
Muziek EN video gemaakt in reaper. Reaper kan alles, best daw dieder is en kost bijna niks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
), soms gaat het goed daar maak ik dan die lange tracks van.Ja precies, dan gebruik je Reaper dus eigenlijk ook als een veredelde multitrack tape recorder.ik heb een roland studio capture, hardware synths gaan op 16 sporen reaper in. ik zet reaper op record en begin te improviseren met hardware synths. later wat oneffenheden in reaper weghalen en soms wat lijntjes toevoegen. zo ontstaat 90 procent van mijn werk. soms is het bagger (meestal), soms gaat het goed daar maak ik dan die lange tracks van.
Dan gebruiken we Reaper beide als multitrack recorder en mixer.meestal niet. sequencen doe ik met hardware. momenteel met 2 arturia minibrute 2s gekoppeld aan de sequencer van de roland fantom 06. ik krijg de transport niet in sync tussen reaper en hardware das wel jammer tis net niet op de grid. voor editen in reaper na opnames zou dat wel handiig zijn.
Ja, dat is nog een ander 'probleem' van Reaper. Het is zo flexibel dat ik (en ik ben redelijk tech onderlegd) vaak geen zin heb om alles in te gaan stellen.af en toe denk ik dat reaper te veel kan. scripts enzo die je na een paar week niet gebruiken vergeet, of andere instellingen. eens in de zoveel tijd ga ik dan terug naar default setting.
ook die video,s gemaakt in reaper wat vrij simpel is om te doen.