19vierentachtig
Ouwe rot
Die a77x zijn echt fantastische speakers zelfs !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ga je net even een stapje te snel. De beste man heeft nog geen noot gespeeldVertel eens wat over de kamer waar het allemaal komt te staan. Heb je gordijnen, vloerbedekking, schuin dak etc etc. Ivm accoustiek.

Klopt, die zijn het helemaal
Ik ga zeker niet alles zelf houden. Maar het staat op de logeerkamer, denk dat ik het begin maar een koptelefoon opzet, zullen de buren ook een goed idee vinden. ;-)Vertel eens wat over de kamer waar het allemaal komt te staan. Heb je gordijnen, vloerbedekking, schuin dak etc etc. Ivm accoustiek.
Ik heb ook nog rekken om de speakers en een keyboard op te zette. Nu je het zegt mij zwager had heel veel stekker blokken in huis. :-)Nou er zit gewoon interesse en een beetje logica achter. Hoe ga je alles neerzetten en testen? Iets van hulp van 0 naar iets kunnen bespelen doel ik eigenlijk meer op. Je hebt minimaal een stoel, buro, iets om speakers op te zetten. Stekker blokken nodig.
Als je iets gaat inrichten beter handig doen. Anders gewoon per apparaat met hoofdtelefoon op de bank kan ook.
Als je kunt kiezen uit kamers zou ik voor de accoustisch prettigste gaan. My 2 cents
Daar was het nog wat vroeg voor, alleen al alle synths af gaan, wat ze kunnen, waard zijn, etc, was al een mooi middag programma. Nu is het aan @Orthrus om te bekijken met wat hij aan slag wilt en wat in de verkoop. Al dan niet met nog meer hulp van ons forum, want het het is nogal wat aan nieuwigheid bij elkaar als je hiervoor nog nooit wat met synths hebt gegaan en ineens zo’n mooie collectie op tafel hebtLeuk zeg! Is er een eerste opstelling gekomen?

Zo simpel zou ik het houden.

Zeker, wil ook niet zeggen dat hij alle hardware eruit moet gooien, in tegendeel zelfs. Het is juist een leuk idee om synthese te gaan leren met een of meer van die synths, bv icm met het boek vanAls je alleen een controller wilt met een daw from scratch is ook een cursus hoor..
). Maar als je nog nooit gehoord hebt wat een sequencer is, wat een bar is, of überhaupt midi, laat staan CV, of hoe je meerdere units aan elkaar koppelt, blijft het daar ook gewoon even bij: plezier hebben met het leren van de basics, zonder dat je van alles aan elkaar moet kunnen knopen 
Er zitten nog een paar vuilniszakken kabels bij. Van netwerkkabels tot midikabels, moet ik allemaal nog uitzoeken.Octatrack vond ik zelf wel erg steep learning cure.
Waldorf quantum is wel de koning van het verhaal.
Als je die houdt dan heb je de andere keys niet echt nodig..En zit je wel snor voor misschien wel altijd.
Moog setje ook leuk en zou ik sequencen met de Analog four ivm zn cv outputs, met wellicht de digitact en dat in de analog heat summen.(kan ook een geluidskaart zijn)
De grootste geluidskaart houden (als ie goed compatible is met je daw) Samen met die Adams
Leuk om zo veel fx boxen te hebben ook.
Zo simpel zou ik het houden.
Mochten er kabels nodig zijn ik wil wel wat doneren.