[Moody house jam] - Glimmering Ghosts

Wat een kabelspaghetti zie ik daar :D wel leuk, met al die kleurtjes.
De muziek is niet zo heel erg mijn ding, maar hoor wel dat je lekker in zo'n flow kan komen terwijl je bezig bent, en dat lukt je goed volgens mij. :kroon:

Klinkt weer meer dan ok!๐ŸŽถ๐ŸŽต
Wat een kabelspaghetti zie ik daar :D wel leuk, met al die kleurtjes.
De muziek is niet zo heel erg mijn ding, maar hoor wel dat je lekker in zo'n flow kan komen terwijl je bezig bent, en dat lukt je goed volgens mij. :kroon:
Leuk jammetje, heb er met plezier naar geluisterd. En wat een coole gear, zeg! :)
Thanks jongens leuk te horen! Ja spagetti is best lekker op zโ€™n tijd :P

Vette jam en leuk om te zien.
Ik weet niet of je de camera nog anders neer kunt zetten (een volgende keer) zodat er meer van de gear in beeld is?
Dit is voor mij altijd een struggle, maar omdat ik heen en weer beweeg, zie je iig af en toe elk deel wel een keer.

Vette jam en leuk om te zien.
Ik weet niet of je de camera nog anders neer kunt zetten (een volgende keer) zodat er meer van de gear in beeld is?
Dit is voor mij altijd een struggle, maar omdat ik heen en weer beweeg, zie je iig af en toe elk deel wel een keer.
Thanks! Ja ik zag het ook toen het klaar was dat ik wel erg in de weg zat, goed punt :) Ik heb in het verleden wel eens de camera aan het plafond gehangen maar dat was een heel gedoe, misschien ga ik dat dan de volgende keer weer eens doen!

Thanks! Ja ik zag het ook toen het klaar was dat ik wel erg in de weg zat, goed punt :) Ik heb in het verleden wel eens de camera aan het plafond gehangen maar dat was een heel gedoe, misschien ga ik dat dan de volgende keer weer eens doen!
Herkenbaar. Ik sta er wel eens heel charmant opโ€ฆโ€ฆ Ik ben nog op zoek naar een goede manier om de camera hoger te krijgen. Nu doe ik een middenkolom op de een ander statief om 30cm extra hoogte te krijgen. Maar optimaal is dat niet

Back