Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Klinkt weer meer dan ok!![]()
Wat een kabelspaghetti zie ik daarwel leuk, met al die kleurtjes.
De muziek is niet zo heel erg mijn ding, maar hoor wel dat je lekker in zo'n flow kan komen terwijl je bezig bent, en dat lukt je goed volgens mij.![]()
Thanks jongens leuk te horen! Ja spagetti is best lekker op zโn tijdLeuk jammetje, heb er met plezier naar geluisterd. En wat een coole gear, zeg!![]()

Lekkere track!![]()
Mooie complimenten jongens, dankjewel!Jam die klinkt als een track die gewoon af is, mooi man!
Thanks maatIk vind hem goed![]()

Thanks! Ja ik zag het ook toen het klaar was dat ik wel erg in de weg zat, goed puntVette jam en leuk om te zien.
Ik weet niet of je de camera nog anders neer kunt zetten (een volgende keer) zodat er meer van de gear in beeld is?
Dit is voor mij altijd een struggle, maar omdat ik heen en weer beweeg, zie je iig af en toe elk deel wel een keer.
Ik heb in het verleden wel eens de camera aan het plafond gehangen maar dat was een heel gedoe, misschien ga ik dat dan de volgende keer weer eens doen!Herkenbaar. Ik sta er wel eens heel charmant opโฆโฆ Ik ben nog op zoek naar een goede manier om de camera hoger te krijgen. Nu doe ik een middenkolom op de een ander statief om 30cm extra hoogte te krijgen. Maar optimaal is dat nietThanks! Ja ik zag het ook toen het klaar was dat ik wel erg in de weg zat, goed puntIk heb in het verleden wel eens de camera aan het plafond gehangen maar dat was een heel gedoe, misschien ga ik dat dan de volgende keer weer eens doen!