Heeft er iemand ervaringen met muziker.nl?
Ze hebben producten op de site staan waar ik naar op zoek ben. Maar ik ken het bedrijf/de site helemaal niet.
Ik had kabels besteld bij Muziker. Haakse DMX, zo staat het ook op mijn factuur en op de website. Ik kon ze alleen bij deze winkel vinden. Bij de levering 1 kabel op de lengte gecheckt, en op basis daarvan verder met de bouw van een opstelling van DMX lampen. Nu wilde ik ze in gebruik nemen en zie ik ineens dat er Audiokabel op het label staat. Lekker dan. 3 maanden terug aangekomen..
Ik heb nu contact gezocht met ze. Hopelijk kunnen ze de getoonde producten wel leveren en is de lengte minimaal zo lang.
De klantenservice liet niet lang op zich wachten. Gelukkig blijken er verkeerde labels op te zitten. De kabel zelf is marked als 110ohm.. serieel ipv audio dus.
Wel raar dat ze zoiets in hun assortiment hebben..
Heb daar onlangs een 6u rack besteld, 50e goedkoper dan bij de bekendere collega's en binnen 3 dagen binnen, verzonden vanuit Slowakije. Mij zien ze nog wel een keer terug komen
In de eerste helft van 2021 heb ik daar een Roland Juno-DS 61 Black Edition gekocht voor een habbekrats. Levering duurde lang (2 tot 3 weken) maar gezien de prijs was dat wel het wachten waard.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.