flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Zijn hier hifi liefhebbers?
ik ben geen Audiophile want ik luister primair naar vinyl. Soms reel-to-reel, casette en flac.
Vinyl kan heel erg goed klinken maar heeft zijn beperkingen.
Ben ik echt geen audiofiel? hmm een Technics SL1200 mkII is ook niet audiofiel.
Ook niet als we er een vloeistof demper opzetten, zilverdraad monteren en met een MC element en een DIY jfet pre met 2 2 luhndal LL1941 a 270 euro per stuk gebruiken?
Nee... Ik ben een hifi liefhebber. Mijn set is goed, niet heel duur en heerlijk om uren naar te luisteren.
2 speakers van 150 euro voor de set. 2 dynaudio Image MKII's met de befaamde D28AF tweeters.
Als versterker een Harman Kardon PM665 waarvan de ruststroom ies te veel in de classe A is gedraaid.
Als je mijn systeem wil verbeteren dan word dat moeilijk.
In de zin dat dat heel veel poen zal kosten maar maar weinig op zal leveren,
Daar komt bij dat ik echt verknocht ben aan de D28AF tweeters.
Wat betekent dat voor je? Wat is je formaat waar je je muziek van luisterd?
Hoe denk je over audiofiel, hifi etc. wat is goed genoeg?
ik ben geen Audiophile want ik luister primair naar vinyl. Soms reel-to-reel, casette en flac.
Vinyl kan heel erg goed klinken maar heeft zijn beperkingen.
Ben ik echt geen audiofiel? hmm een Technics SL1200 mkII is ook niet audiofiel.
Ook niet als we er een vloeistof demper opzetten, zilverdraad monteren en met een MC element en een DIY jfet pre met 2 2 luhndal LL1941 a 270 euro per stuk gebruiken?
Nee... Ik ben een hifi liefhebber. Mijn set is goed, niet heel duur en heerlijk om uren naar te luisteren.
2 speakers van 150 euro voor de set. 2 dynaudio Image MKII's met de befaamde D28AF tweeters.
Als versterker een Harman Kardon PM665 waarvan de ruststroom ies te veel in de classe A is gedraaid.
Als je mijn systeem wil verbeteren dan word dat moeilijk.
In de zin dat dat heel veel poen zal kosten maar maar weinig op zal leveren,
Daar komt bij dat ik echt verknocht ben aan de D28AF tweeters.
Wat betekent dat voor je? Wat is je formaat waar je je muziek van luisterd?
Hoe denk je over audiofiel, hifi etc. wat is goed genoeg?
print is deels verbrand, vast slecht design. Zoals ik al eerder schreef vandaag: niks is heilig, fuck adam sub 8