Tubbutec Synth Controllers

Klein maar fijn.
Tubbutec Synth Controllers are available now for 241€ – 249€ + VAT. They are designed and made in Berlin, Germany.
Tubbutec-Synth-Controllers-1024x576.jpg

Geinig idee. Mooi ook dat het qua ontwerp goed aansluit.

interessant.. misschien dat ik dan de mods nog eens werkelijk gebruik op de mp, polysix of 101.. blijft altijd menu diven en onduidelijk om uit te vogelen hoe je parameters veranderd... hij is zelf ook tot dat inzicht gekomen. blijft nog een aardige prijs voor een hele eenzijdige aansturing

Ze maken het wel aantrekkelijk zo. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om mijn Juno-6 te modden. Ik denk dan altijd bij mijzelf. als je meer wilt op een synth moet je misschien gewoon een andere synth kopen en de beperkingen van juno-6 gewoon omarmen omdat hij altijd goed klinkt, ook zonder chorus. Maar nogmaals, ze maken het zo wel heel aantrekkelijk.

Ik heb een mint 202, ooit gekregen van m'n inmiddels overleden oom (dus eerste eigenaar) en de Tubbutec-mod is wel erg aanlokkelijk, maar denk hetzelfde. Misschien als ik ooit tegen nog een 202 aanloop, met minder sentimentele waarde.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Ze maken het wel aantrekkelijk zo. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om mijn Juno-6 te modden. Ik denk dan altijd bij mijzelf. als je meer wilt op een synth moet je misschien gewoon een andere synth kopen en de beperkingen van juno-6 gewoon omarmen omdat hij altijd goed klinkt, ook zonder chorus. Maar nogmaals, ze maken het zo wel heel aantrekkelijk.
Zou het gewoon doen! Heb een ge-tubbutecte Juno6, echt geen spijt van.. je loopt wel die dikke 6-stemmige Unison mis, die je dan kan detunen :P
Vond de Tubbutec voor de Monopoly overigens meer toevoegen, vanwege die 4 Osc's en de Sequence mogelijkheden.

Qua controls, heb ik op een G2 een Template gemaakt en bedien zo de Tubbu-opties. Als ik dat niet had, zou ik de controller zeker overwegen!

Back