Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat bedoel ik nu ook... het gaat me niet om op een podium te staan... ik maak gewoon af en toe in mijn vrije tijd beetje muziek... zoals je gamers hebt is dit mijn ding, net hetzelfde... het draait bij mij ook niet om geld eraan te verdienen... maar de gedachte... je plaatje op de radio horen... vroeger moest je al je spaarcenten erin steken en vinyl singles laten persen... en nu... zoveel jaren later nu alles toegankelijker is... is het nog niks verbeterd precies...Dat lijkt me dan vooral interessant voor semi-professionele artiesten, toch? Als je muziek maakt voor de hobby is 100 euro per jaar best wel weer geld. Kun je ook een leuke nieuwe plugin van kopen
Is ook helemaal valide, ik noem alleen het psychologische principe. Dat doen touroperators ook: "We zoeken nu de beste deal voor je." Bezoekers waarderen de aanbiedingen dan meer, want iemand heeft moeite voor ze gedaan. Ook al is het een trucje van een computer. Andersom kan het ook: "Vind jij mijn muziek waardevol? Steun me dan door je te abonneren." Dan krijg je een connectie en wederkerigheid. Ik vind dat mateloos interessant.
Dat vind ik wel eigenaardig. Ik dacht dat ze de lat juist heel laag gelegd hadden bij de Soundcloud. Als het gratis is zit er wel een limiet op. Of heeft gij (BelgieIk heb eens een artiest profiel aangemaakt op soundcloud..nogmaals het gaat me echt niet om geld verdienen.. lukt toch niet... maar soundcloud is zo streng...monitize track word steeds afgewezen... dus ja waarom een artiesten profiel? Is dit bv bij distrokit beter? Wetende dat je bv mss ongeveer 35€ betaald om mss enkele centjes terug te krijgen.... maar bij mij gaat het er gewoon om... als je dan abonnement betaald... laat een mens dan toch zijn werk publiceren... toch? Verlies of niet.. zelfs dat lukt niet..bovendien dan heb je je artiesten profiel.. mag je nog eens abonnement betalen van om en bij de 6€ voor geen publiciteit in de app van soundcloud... ik dacht dat die vroeger net meer toegankelijker waren voor nieuw talent of mensen ondersteunen die oprecht muziek maken als hobby
Neen... mijn tracks staan dus op Soundcloud... maar wanneer je "Monitize" je track kiest.... het formulier... ik ben de artiest... composer etc... bla bla... wordt steeds afgewezen... je moet dus documenten uploaden dat "IK" alle rechten heb.... hoe in godsnaam doe je zoiets wanneer je gewoon muziek maakt met Ableton en de instrument packs daarvan? alsook (als ik dan een een drumloopje gebruik) van stel Riemannkollektion (drums en percussie is vrijgesteld) Royal Free sample.... hoe kan je dit bewijzen met document?Het is een zooitje ...maw, ik heb zelf een track gemaakt, ingespeeld.... en ik moet kunnen bewijzen dat ik de rechthebbende ben ....Dat vind ik wel eigenaardig. Ik dacht dat ze de lat juist heel laag gelegd hadden bij de Soundcloud. Als het gratis is zit er wel een limiet op. Of heeft gij (Belgie) gebruik gemaakt van plagiaat?