Erg mooi! Bevalt de voltage? Ik overweeg er 1 aan te schaffen
Hallo, Een wat later dan voorzien antwoord. Vooreerst: dank om te luisteren én het compliment!
Wat betreft de Voltage: de korte uitleg is dat je wél een geduldig persoon moet zijn, of, toch al redelijk wat kennis moet hebben van modular synths. Het is een prachtig én stevig gebouwd instrument mijns inziens, visueel zéér knap uitgedacht (iets wat je echt gaat appreciëren eenmaal je aan het werk ben met dit "instrument", een woord dat ik hier durf te gebruiken!).
Je kan de Voltage ook zeer goed gebruiken als standalone instrument, of, in combinatie met andere synthesizers (of DAW). Ikzelf improviseer tegenwoordig regelmatig met de Voltage en de zeer flexibele Roland TR8-S.
Het is een uitdaging om er vriendjes mee te worden, maar wel een boeiend luisteravontuur omdat je al experimenterend steeds nieuwe geluiden ontdekt; vaak geluiden die je absoluut nog nooit hebt gehoord

Nu, dat lijkt me nu ook wel typisch voor modular, maar hier is het fijne dat je het met één "bak" kan doen!
Ik vermeld hier bewust weinig technische details, maar stuur me gerust een bericht als je vragen hebt, of, een nieuw draadje ergens aanmaken op dit geweldige forum (ik heb nu niet gecontroleerd of er al een Voltage Lab 2-draad loopt...).