Dance+ Vox Demo

bebenzomusic

Ingeburgerd

Ik heb zojuist een vocale demo ontvangen voor mijn beat (ik heb een account op Vocalizr, waar ik op zoek ben naar vocalisten en vocalen koop voor mijn meer commerciële project).

Wat vinden jullie ervan?
(De kwaliteit is slecht, maar ik bedoel vooral het idee achter de melodie van de beat, de vocal en de vocoder – ik vind het wel tof…)

Zeer mooi ja. Zo slecht is de kwaliteit niet hoor!

Enne, als ik aan vocalen denk, dan refereer ik steeds naar mijn goede Nederlandse vriend en D&B producer Jay30k.

Mss moet je't hem maar eens vragen voor een collabje, je kunt hem hier bereiken:

Hij heeft al 17k+ abonnees, maar hij staat open voor alles. Zo gaat ie mijn bonustrack gebruiken als bonustrack voor zijn eigen nieuwe CD "Book Of Enoch", die de vijfde a.s. aan het grote publiek wordt voorgesteld. Zeker intunen op YT om mee te chatten op zijn premiere. (20:00) Gevolgd door mijn nieuwe premiere van Pr0t om 21:10.

Ik zie je graag 8o

Een heerlijke groove met een authentieke undergound-achtige klank.
De voco vind ik cool!
De vocals, klinken ietwat generiek. Ook kwa timing lijkt het niet helemaal lekker in de beat te vallen.
Maar misschien was dit meer een mockup voor een latere final take?
Anyway, het is een leuk idee, en verdient het naar mijn mening om uitgewerkt te worden.
Chappeaux!

Zeer mooi ja. Zo slecht is de kwaliteit niet hoor!

Enne, als ik aan vocalen denk, dan refereer ik steeds naar mijn goede Nederlandse vriend en D&B producer Jay30k.

Mss moet je't hem maar eens vragen voor een collabje, je kunt hem hier bereiken:

Hij heeft al 17k+ abonnees, maar hij staat open voor alles. Zo gaat ie mijn bonustrack gebruiken als bonustrack voor zijn eigen nieuwe CD "Book Of Enoch", die de vijfde a.s. aan het grote publiek wordt voorgesteld. Zeker intunen op YT om mee te chatten op zijn premiere. (20:00) Gevolgd door mijn nieuwe premiere van Pr0t om 21:10.

Ik zie je graag 8o
Zeker moeten we iets bedenken met die vocalen – ik sta altijd open voor samenwerkingen! :)
Leuk dat je het goed vindt – ik heb heel wat projecten klaarliggen, dus we vinden vast iets moois voor Jay30k als hij geïnteresseerd is.

Groeten en liefde voor alle goede producer- en synthliefhebbende zielen! :D

Wat betreft de première op YouTube – ik zal proberen erbij te zijn als tijd en omstandigheden het toelaten.
En als dat niet lukt, dan regelen we het wel op een andere manier.
Groetjes!

Een heerlijke groove met een authentieke undergound-achtige klank.
De voco vind ik cool!
De vocals, klinken ietwat generiek. Ook kwa timing lijkt het niet helemaal lekker in de beat te vallen.
Maar misschien was dit meer een mockup voor een latere final take?
Anyway, het is een leuk idee, en verdient het naar mijn mening om uitgewerkt te worden.
Chappeaux!
Het gaat inderdaad een beetje die underground, house-achtige kant op.
De vocalen en vocal samples doen me een beetje denken aan de oude Chicane.

De vocoder klinkt super! Dit is trouwens een demo die ik van een zangeres op Vocalizr heb ontvangen.
Voor mij klinkt het een beetje als een AI-vocal – misschien is het dat zelfs, maar dat weet ik niet zeker.
De laatste tijd nemen vocalisten zelf contact met me op, ze willen graag samenwerken en vinden m’n muziek tof. Dus ik denk dat er binnenkort wel iets moois uit die vocalen gaat komen.

Dit is dus een ruwe, werkversie.

Respect ook voor jullie, en bedankt voor de bemoedigende woorden! 🙏

Back