Zitten we in een koop dip?

Ik merk dat ik qua 'sound generatie' nog best hard aan de stock devices van Live moet trekken. Mogelijk komt daar nog een keer iets voor (Serum oid).
Tevens wil ik nog iets als Cableguys shaperbox of Arturia EFX motions erbij. Dat vind ik lastig om in stock live na te maken. (kost veel tijd)
Serum is echt een aanrader. Er kan een hoop met de stock Ableton instrumenten maar serum is erg compleet. Fijnere interface vind ik en een hoop presets, tutorials etc te vinden.

Die olivia ken ik ook. Ze gokken het mail adres door een gebruikersnaam en dan @ hotmail. En hun eigen mailadres is n soepnaam

of @gmail er aan te plakken. Ik negeer ze altijd. Vrouwen en studio spul, ik zie een rode vlag teveel, zeker als ik weet dat ik bepaalde mailadressen nooit deel in advertenties.
En Olivia is terug, ze mailde me vandaag weer, de scammer

Kan mijn gas goed bedwingen dit jaar. Volgens mij 1 plugin gekocht. Zie genoeg mooie dingen. Maar mijn hok staat ook gewoon vol. En ik stel mij steeds de vraag heb ik het echt nodig, ga ik er betere muziek mee maken. En het antwoord is steeds nee.

Ik ga eerst maar weer wat verkopen wat ik niet gebruik. en dan komt er nog wel een keer wat.

net mijn expressie pedaal verkocht wel gemerkt dat het langer duurde dan normaal

kwa kopen merk ik vooral dat ik meer gas naar FX pedalen heb dan synthesizers, met mijn synths kan ik eigenlijk alles wel wat ik wil maar kwa effecten zijn er toch regelmatiger experimentele dingen die gewoon te leuk zijn en nog eens extra omdat je daar ook andere dingen als gitaar of vocals door kan gooien

Serum is echt een aanrader. Er kan een hoop met de stock Ableton instrumenten maar serum is erg compleet. Fijnere interface vind ik en een hoop presets, tutorials etc te vinden.
Ja, ik vind de combinatie met de Push alleen ruk met VST's.
Je mist de hardware feel compleet doordat je weer met muis en keyboard zit te k.tten.
Ja, je kan mappen, maar dat is nog altijd beperkt qua look and feel (geen groepen zoals de native devices hebben bijvoorbeeld).
En de prijs....
Mwa.
En die preset banks zijn ook niet gratisch......

Laatst gewijzigd:
Ik heb inmiddels zoveel synths en samplers dat ik geen behoefte meer heb aan nog meer materiaal. Ga ook niet verkopen vanwege inflatie (geld wordt steeds minder waard). Ik kan zo ongeveer alle klanken maken die ik nodig heb voor mijn muziekstijl. Ik vind het wel leuk om ontwikkelingen te volgen maar de muziekindustrie zelf zal in tegenstelling tot vroeger weinig meer aan mij hebben 8)

Back