MPCman
GAS met die zooi
Sterkte!Mijn koopdip is groter aan het worden.
Geen behoefte aan nieuwe spullen, ben verzadigd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sterkte!Mijn koopdip is groter aan het worden.
Geen behoefte aan nieuwe spullen, ben verzadigd.
Serum is echt een aanrader. Er kan een hoop met de stock Ableton instrumenten maar serum is erg compleet. Fijnere interface vind ik en een hoop presets, tutorials etc te vinden.Ik merk dat ik qua 'sound generatie' nog best hard aan de stock devices van Live moet trekken. Mogelijk komt daar nog een keer iets voor (Serum oid).
Tevens wil ik nog iets als Cableguys shaperbox of Arturia EFX motions erbij. Dat vind ik lastig om in stock live na te maken. (kost veel tijd)
En Olivia is terug, ze mailde me vandaag weer, de scammerDie olivia ken ik ook. Ze gokken het mail adres door een gebruikersnaam en dan @ hotmail. En hun eigen mailadres is n soepnaam
of @gmail er aan te plakken. Ik negeer ze altijd. Vrouwen en studio spul, ik zie een rode vlag teveel, zeker als ik weet dat ik bepaalde mailadressen nooit deel in advertenties.
ZelfbedrogHoe vóélt dat???
Ja, ik vind de combinatie met de Push alleen ruk met VST's.Serum is echt een aanrader. Er kan een hoop met de stock Ableton instrumenten maar serum is erg compleet. Fijnere interface vind ik en een hoop presets, tutorials etc te vinden.