klinkske
boeketje voor de vrouw
Tja zo goed is mijn duits en frans niet, ik vertaal dan engels naar frans of duits en copy paste alle tekst naar de verkoper ‘et mijn excuses dat ik zijn taal niet machtig ben. Wat vaak werkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het scenario dat ik bedoel is wanneer er helemaal nog geen sprake was van dat ik wou kopen. En toch al een betaalverzoek in mijn gezicht.Dat is denk ik ook reactie en reactie. Hoe vaak mensen op Marktplaats wel niet toezeggen en dan toch weer annuleren, of gewoon helemaal niet op komen dagenBen je daar een dag druk mee. Snap ik wel dat je als verkoper iets van zekerheid wil.
Hangt er vanaf: als je er maar binnen 2 weken om kan komen zou ik het ook wel vragen als ik je niet ken. Als je er overmorgen al om kan komen en concreet hebt afgesproken hoeft het niet. Want anders zit ik over 2 weken met aangebrand spul terwijl ik nooit iemand aan mijn deur gezien heb.Ik had laatst iemand die een aanbetaling vroeg voor iets van 200 Euro wat ik zou komen ophalen... Ok, zak er maar in. Suc6 met de verkoop.
En dan kan je het alsnog verkopen? Ik vind dat risico niet in verhouding staan met het risico om afgezet te worden als koper... Goed, terug on topicHangt er vanaf: als je er maar binnen 2 weken om kan komen zou ik het ook wel vragen als ik je niet ken. Als je er overmorgen al om kan komen en concreet hebt afgesproken hoeft het niet. Want anders zit ik over 2 weken met aangebrand spul terwijl ik nooit iemand aan mijn deur gezien heb.

Hoe vóélt dat???Mijn koopdip is groter aan het worden.
Geen behoefte aan nieuwe spullen, ben verzadigd.
Dat is een fase waar je even doorheen moet.Geen behoefte aan nieuwe spullen, ben verzadigd.
Been there a lot. Duurt niet zo langHoe vóélt dat???
Momenteel even geen behoefte inderdaad. De Push 3 + Ableton Live + Macbook Pro EN de Digitakt 2 zijn voor de komende tijd wel even genoeg vernieuwingen.Mijn koopdip is groter aan het worden.
Geen behoefte aan nieuwe spullen, ben verzadigd.
)Ik merk dat ik qua 'sound generatie' nog best hard aan de stock devices van Live moet trekken. Mogelijk komt daar nog een keer iets voor (Serum oid).Ik ben met plugins een heel stuk selectiever geworden in plaats van op iedere sale te springen. Eigenlijk koop ik alleen nog maar plugins die iets heel nieuws/anders doen dan wat ik al heb of nieuwe versies van wat ik al heb. De zoveelste 'accurately modelled vintage circuit' emulatie van een EQ, compressor of channel strip of maar weer een delay of reverb ben ik inmiddels wel klaar mee/verzadigd. Dus dat is van 3 per week naar 1 per kwartaal gegaan.