Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hij is gewoon goed zoals 'ie is. Abrupte einde kan je opzettelijk noemen, inderdaad - of even kort een galmpje op zetten ofzo.Misschien welIk hoor niet veel fouten. Lijkt toch allemaal 1 geheel. Ga je'm nog afwerken? Leuke outro ofzo?
Gloomy![]()
Zeker gezien de respons hier. Motiveert me om verder te gaan met deze track.Klinkt lekker spacey
Te gekke mogelijkheden met Bitwig. Ben zelf fan van Bitwig studio. Het is de afgelopen jaren mijn enige/favoriete DAW geworden.
Einde is abrupt. Voor de rest hoor ik geen fouten. Als je hem laat uitklinken luistert ie al aangenamer.
Ik begrijp het gevoel, dat je zelf vindt dat er fouten in zitten, maar als je dat erbij zegt zaag je de stoelpoten onder je muziekstuk weg. Zonde.
Wat mijzelf helpt is muziek een tijdje op de plank leggen nadat het af is. Als ik er dan met een beetje afstand naar terugluister ben ik al een stuk milder over wat er mis is mijn maaksel.
Het nummer is prima. Een abrupt einde is ook geen probleem, maar doe dan alsof je dat met opzet gedaan hebt, ipv dat je je ervoor verontschuldigt.![]()
Haal dat woord "demo" effe weg uit de titel, dan til je de track ineens een niveau omhoog. Heb serieus genoten, wat nou fouten.Hij is gewoon goed zoals 'ie is. Abrupte einde kan je opzettelijk noemen, inderdaad - of even kort een galmpje op zetten ofzo.
Een experimenteel nummer kan niet fout zijn, maar anders, nooit gehoord en dus nieuw.Track zit vol met "fouten" .....so you know.
thx!Een experimenteel nummer kan niet fout zijn, maar anders, nooit gehoord en dus nieuw.
Een mooi A-bitwig Stock soundscape...![]()

Die is er niet. Maar komt misschien nog wel. Bedankt!Ik ken Bigwig niet, maar wat een DAW kan hangt toch vooral af van de gebruiker?
Verder wel sfeervol. Maar waar is het einde?