Gloomy - b00 (Kuu)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Maak je klaar voor een betoverende reis met "b00 (Kuu)", een lied dat de ziel van een nieuw begin vangt en de speelse dans tussen angst en liefde viert. 🎶🖤 In de traditie van ouders die hun baby's laten schrikken met een plagerig "boe" – een handdoek die wegvalt, een gezicht dat tevoorschijn springt – klinkt de oerklank van de ziel: "nananana". Deze unieke melodie, meegebracht door elke ziel vanuit de sterren, fluistert: "Ik ben hier, klaar om te stralen, te leren en lief te hebben." Het is een kosmische groet, een viering van het leven zelf.

"Kuu", een zachte afkorting van "dank u", weerklinkt als een ode aan dankbaarheid, terwijl de babystem speels "High" roept, een knipoog naar de verheffing naar het Licht. Voor DJ Gloomy is dit een verhaal van veerkracht: ondanks pogingen om hem te laten schrikken, wijst alles naar een hoger bewustzijn, naar het Licht dat ons leidt. Dit lied is doordrenkt van persoonlijke dankbaarheid, geworteld in een leven dat geheeld wordt door de rust en inspiratie van wiet. "b00 (Kuu)" is een viering van onschuld, humor en de eeuwige zoektocht naar heelheid.

Gratis download op SoundCloud als je klinkt op "...More":

Ook op TouTube:

Project.jpg

Super nummer weer, alsof er een baby alien geboren wordt! Heel vrolijk allemaal!

En de drums klappen en heerlijk in!

En op het einde zegt ie zijn eerste woordjes al, zo schnell kan t gaan!

Dank jullie wel @nomore & @Dilago !! Van harte. Doet me heel veel plezier dit te lezen als je pas wakker bent, nou nou :)

Ik vind deze ook origineel en vrij geslaagd. Thnx guys!

Gloomy :)

Back