Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dank je, fijn dat je 'm waardeert!Gaaf nummer hoor en dat voor de eerste keer...
drum en bass met jazz, is dat niet acid-jazz?
Goeie opnamen...
Goed gedaan hoor.![]()

Dank je patrick, ja, ik wilde er een stvige electronische track van maken maar bij mij komen er al gauw jazzy of funky invloeden bij zoals je hebt gehoord en binnen het kader zal het wel wat rustig zijn maar ik wordt al een dagje ouder natuurlijk.Voor Drum 'n Bass is de drum wat te tam maar een als een soort 'light' variant zeker lekker.. intrumenten en het arrangement is zeker fijn..![]()

Dank je Jan dat je 'm lekker vindt!Het is een heel oeuvre als ik dat hoor. Zeer goed gemaakt, veel afwisseling, mooie geluiden en vocals.
Succes ermee!
Gloomy![]()
Bedankt, fijn dat je 'm goed vindt!Vind 'm supergoed, het hele arrangement en de drums zijn snel maar toch zwaar en overzichtelijk.
Dank voor je commentaar in deze.Ik begin met de tops: creatief, knap gemaakt en mooie sounds. Nu de tipsIk vind hem erg clean, dat mag wel een paar slagjes gruiziger bij deze stijl. En dat uit mijn mond, want mijn nummers klinken ook altijd clean. De beat vind ik ook wat te strak en machinaal, statisch. Ik weet niet of dat zit in swing, of dat er nog een laagje of loop achter mag. Het mag voor mij wat meer leven en ademen. De contrabas is weer top. En er zitten veel leuke ideeën in, dus voor een eerste poging zeker geslaagd.
Bedankt voor het luisteren.Leuk muziekje. Mooie geluidskwaliteit ook.
Het klinkt idd heel clean. Maar ja, volgens mij hoef je je niet te conformeren aan de jongeren-drum & bass
Doordat het de sound nu zo clean is, klinkt het ook lekker relaxt en rustig opgeruimd.

.Dank je LI, fijn dat je 'm lekker vond luisteren!Klinkt lekker KR. Luistert als een soort wandeling. Of het precies in een genre past interesseert uiteindelijk toch niemand, als er maar sfeer en authenticiteit in zit. En dat zit wel snor.
Wel bijzonder trouwens om dit soort dingen in jouw comment te lezen.
Maar ja, je laat het horen aan vakidioten dus krijg je altijd wel wat geneuzel!![]()
Het was meer als geintje bedoeld en zeker niet negatief! Alleen mensen met een ultrascherp gehoor zijn in staat tot kritiek te leveren wat anderen geneuzel zouden kunnen vinden die domweg niet behept zijn met zo'n analytisch gehoor.Ik luister een nummer voor het eerst, onbevooroordeeld. En dan schrijf ik op wat ik vind. Dat ik zelf aalgladde muziek maak wil niet zeggen dat ik vind dat alle andere muziek dan ook aalglad moet zijn. In tegendeel, ik wil zelf wel wat gruiziger zijn. Maar dat accepteren mijn oren kennelijk niet
Of eerlijke meningen van leden die er iets van vinden. Daarom schrijf ik ook altijd: ik vind. Zoals jij dat ook doet. Dus geneuzel, hmmm. Dat heeft een negatieve lading. Dan zou ik zeggen 'opmerkingen' die je kneiterhard mag negeren als je het er niet mee eens bent![]()

Misschien toch 'ns proberen om een beetje avontuurlijker te worden, op die manier krijgt het ook meer jouw "signature sound", maw; dat wat jij bent.Ik luister een nummer voor het eerst, onbevooroordeeld. En dan schrijf ik op wat ik vind. Dat ik zelf aalgladde muziek maak wil niet zeggen dat ik vind dat alle andere muziek dan ook aalglad moet zijn. In tegendeel, ik wil zelf wel wat gruiziger zijn. Maar dat accepteren mijn oren kennelijk niet![]()
Ik vind het geluid gewoon goed, het klinkt dik en zwaar en zeker niet (te) clean. Maar ja, je laat het horen aan vakidioten dus krijg je altijd wel wat geneuzel!![]()
Of eerlijke meningen van leden die er iets van vinden. Daarom schrijf ik ook altijd: ik vind. Zoals jij dat ook doet. Dus geneuzel, hmmm. Dat heeft een negatieve lading. Dan zou ik zeggen 'opmerkingen' die je kneiterhard mag negeren als je het er niet mee eens bent![]()
Het was meer als geintje bedoeld en zeker niet negatief! Alleen mensen met een ultrascherp gehoor zijn in staat tot kritiek te leveren wat anderen geneuzel zouden kunnen vinden die domweg niet behept zijn met zo'n analytisch gehoor.![]()

Dank je, hier hou ik me maar aan vast denk ik.En nog maar een keer, dit nummer is zeldzaam goed. De instrumenten klinken levend en vintage en de drums en het laag zijn superieur uitgemixt. Meer hier van!

De trompet is van Kontakt Session Horns, dat zijn volgens mij samples van echte instrumenten en ja; ik speel geen trompet maar ik vind de sound van Kontakt z'n sample libraries nog niet zo slecht.Alleen zou ik de trompet liever door een echte horen gespeeld/ van gesampeld, dat zou hem echt helemaal afmaken imho maar verder niets dan lof.
De sound is niet slecht maar de aanslag klinkt nep. Ik zou daar dan heel graag een echte trompet overheen horen of anders saxofoon. Dat zou dit nummer tot nog grotere hoogten tillen. Mocht dat niet realiseerbaar zijn omdat niemand trompet speelt hier of iemand kent die dat doet en of wil, check dan de outro van deze van de Gap Band.De trompet is van Kontakt Session Horns, dat zijn volgens mij samples van echte instrumenten en ja; ik speel geen trompet maar ik vind de sound van Kontakt z'n sample libraries nog niet zo slecht.