Is dat al ruzie? Dat zou een recordtijd zijn!Heren; geen ruzie maken als het om m'n track gaat!![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is dat al ruzie? Dat zou een recordtijd zijn!Heren; geen ruzie maken als het om m'n track gaat!![]()
![]()

Heren; geen ruzie maken als het om m'n track gaat!![]()
![]()
Ja, de embouchure bij blaasinstrumenten die krijg je moeilijk natuurlijk.De sound is niet slecht maar de aanslag klinkt nep. Ik zou daar dan heel graag een echte trompet overheen horen of anders saxofoon. Dat zou dit nummer tot nog grotere hoogten tillen. Mocht dat niet realiseerbaar zijn omdat niemand trompet speelt hier of iemand kent die dat doet en of wil, check dan de outro van deze van de Gap Band.
Ik maak ook wel 'ns grapjes, misschien interpreteerde je m'n emoticons niet goed?Nee joh, dat is totaal geen ruzie.
Ik was vroeger een enorme fan van Stan Getz, nou heb je het over de outro van de Gap Band maar luister 'ns naar de laatste 5 seconden van deze track, dan hoor je zo'n hele mooie embouchure;check dan de outro van deze van de Gap Band.
Session Horns van NI die ik gebruik zijn samples en die zijn best redelijk maar het ligt aan m'n keyboard, als ik een beter keyboard zou hebben dan zou ik met betere nuances kunnen spelen.Om de embouchure hoor ik dus liever samples of een echte trompet, of....... Misschien dat a.i. in staat is om een echt klinkende trompet te maken van wat jij gespeeld hebt.
Bedankt jando voor je fijne commentaar, en ja ik probeer altijd wel een beetje wat verrassing er in te brengen.Leuke mengeling van stijlen met een eigen karakter en weinig voorspelbaar door de wendingen.