jando - kikkerdril

jando

schelpdier
Ik heb weer eens wat nieuws gemaakt. Ik was in de winter vooral bezig met spacy dub techno achtige dingen, maar ik ben nu in de zomer meer in de mood voor dansbare tracks 8)

Dus hier een poging om eens wat dansbaars te maken. Wilde wat proberen met een wobble stereo bass. Is het wat?

Laatst gewijzigd:
Klinkt best lekker, vooral met de melodieën over de wobble bass, dan kom die bass beter tot zijn recht, dan dat je hem alleen hoort🎶🎵

Ik heb weer eens wat nieuws gemaakt. Ik was in de winter vooral bezig met spacy dub techno achtige dingen, maar ik ben nu in de zomer meer in de mood voor dansbare tracks 8)

Dus hier een poging om eens wat dansbaars te maken. Wilde wat proberen met een wobble stereo bass. Is het wat?

hola Jando,

Klinkt lekker :okdan:
Al zou ik de wobble Bass wat afwisselen voor ook een strake bas.

Groeten van Andreos:)

Dank voor het luisteren!

Ja, da's nog wel een suggestie, het wordt wellicht wat veel op den duur. Heb de wobble ook niet helemaal goed in time gekregen geloof ik.

Laatst gewijzigd:
Haha, da's ook goed, maar dan vraag ik me af, wat heeft een dansvloer dan wél nodig volgens jou?

hypnotiserende ritmes en atmosferische klanken o.a. Dit klinkt als Electro, ik heb liever EDM zoals Techno, House, Trance...

Bwa ja, we lullen er maar wat op los :dubbel:

Probeer ik de volgende keer hypnotiserende ritmes!

De insteek was niet zozeer electro, maar meer: ik ga naar de club en ik neem m'n dansschoenen mee. 'Dance' is dat nou een genre of meer een overkoepelende naam? Dat laatste volgens mjj.

Heb er wel moeite mee om specifiek voor een genre te kiezen. Ach...

Laatst gewijzigd:
die loop die er door loopt is me te loopy. Als 't pianootje heel even klinkt moet ik aan robert miles denken :)

De drumloop? Nouja, ik vind deze zelf ook maar half geslaagd, niet heel goed, ook weer niet heel slecht. De bas komt opzich wel lekker uit de speakers hier. Op de koptelefoon net wat te scherp. Op naar de volgende 😄

Back