Wie wil je absoluut eens ontmoeten?

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Ozzy.jpg

Ik droom er al lang van om deze Meester te ontmoeten.
Hij heeft wel 7 keer in mijn ogen gekeken op het "The Last Supper" concert in Werchter.
Omdat ik boven de massa uitschreeuwde ;)

Ze zeggen wel eens 'don't meet your heroes' omdat het vaak erg tegenvalt. Social media heeft ook wel laten zien dat sommige beroemdheden er eigenlijk maar vervelende denkbeelden op nahouden.

Qua muzikale grootheden is Roland Orzabal wel mijn idool, maar volgens mij is het ook best een rare kwiebus. Toch zou ik hem graag een keer een handje geven. Maar ik weet niet of ik een midweek met hem in een Center Parcs huisje zou willen zitten.

Ik heb ook wel een aantal bekende/beroemde mensen ontmoet en het is leuk om dat mee te maken (en dat je kunt zeggen dat je het hebt meegemaakt), maar verder dan oppervlakkige en soms ook wat ongemakkelijke gesprekjes kom ik meestal niet.

Ik wil mijn ideale studio match wel eens ontmoeten. Op voorwaarde de klik wederzijds is en ie tijd en zin heeft om samen donkere shizzle te maken :)

Dat mag gerust n beroemdheid zijn, ik vind dat geen bezwaar.

Deadmau5, gewoon omdat het zo'n enorme productienerd is. En om dezelfde reden Martijn van Sonderen van o.a. Noisia/Kraantje Pappie.

Ik heb weinig met idolen en persoonsverering, maar bij Benny Andersson zou ik weleens een middagje willen meekijken in zijn studio.
Ik kan bewondering hebben voor veel zaken (o.a. muziek) zonder dat de persoon zelf mij veel doet.

Ik heb in het verleden wel leuke gesprekken gehad met mensen wiens werk ik interessant vind en dat waren leuke gesprekken.
Dat gaat dan om mensen die verder niemand kent zoals Piet Smolders en Mat Drummen (redacteur van de Sterrengids).

Ik heb wel een keertje een kort gesprekje gevoerd met Fay Lovsky en dat is echt een heel leuk mens.

jo joo uraniumburger. de von haulshoven van het parallel universum van hiernaast.
verder niemand, ben flauw van mensen. (de meeste)

Van the golden Earring?! Toch best episch @Pojo_del_Klojo Nog wat gezegd tegen m? (Mag ik je plectrum Hebben?! ;)

Mij lijkt t wel leuk om Thomas Dolby eens aan de tand te voelen. Of een gesprek met Berdien Stenberg (om te vragen of ze echt kon fluiten naar haar royalties). Verder lijkt Brian Ferry me wel een toffe freak, en zou ik graag met C.J Bolland in de studio willen duiken, puur omdat ie me al vanaf begin 90’s weet te verrassen en vermaken.

In de jaren 80 ooit dolf brouwer (sjef van Oekel)in een slagerij in de reinkenstraat in Den Haag tegengekomen en die man was echt zoals we m kenden, over de top, en heel grappig (toen dan).

Ik ben geen beroemdheid aanbidder, ontmoeten hoeft dan niet.
Op een enkele uitzondering na voor een welgemikte vraag.
Zo ontmoette ik de vader van Frans Bauwe wel honderd keer als verkoper van slijpschijven die ik kocht bij hem en had Frans zelf zelfs aan de telefoon voordat hij beroemd werd.
En Barry Hay of was het nou George Kooymans? die kwam naar me toe op een muziekbeurs in de Ahoy om te vragen of ik mijn haar van mezelf had zonder dat ik hem herkende waarop een andere beroemheid me op attent maakte.
Een beetje `when the lady smiles` gevoel. Zouden die gasten nou nooit eens moe worden van al die fans?

Laatst gewijzigd:
Van the golden Earring?! Toch best episch @Pojo_del_Klojo Nog wat gezegd tegen m? (Mag ik je plectrum Hebben?! ;)

Mij lijkt t wel leuk om Thomas Dolby eens aan de tand te voelen. Of een gesprek met Berdien Stenberg (om te vragen of ze echt kon fluiten naar haar royalties). Verder lijkt Brian Ferry me wel een toffe freak, en zou ik graag met C.J Bolland in de studio willen duiken, puur omdat ie me al vanaf begin 90’s weet te verrassen en vermaken.

In de jaren 80 ooit dolf brouwer (sjef van Oekel)in een slagerij in de reinkenstraat in Den Haag tegengekomen en die man was echt zoals we m kenden, over de top, en heel grappig (toen dan).
reinkenstraat in Den Haag >> vd. Schuitstr. daar heb ik ook nog een half jaar gewoond 50 meter er vandaan. Wat leuk reeds 😁
De Bollandjes heb ik nog gekend als kind bij hun thuis. Want ik woonde in dezelfde wijk en bevriend mede de iets oudere broer. Veel later kwam ik er achter dat ze beroemd waren geworden tot in Rusland toe. Net eender als met Johan Cruijf. De bewijzen heb ik maar op Facebook gezet want anders gelooft niemand me.

Laatst gewijzigd:
Niet bolland en bolland hè?! Ik bedoel die Engelse Belg ;)

Niet bolland en bolland hè?! Ik bedoel die Engelse Belg ;)
Ja dat is inderdaad iemand anders. Die kende ik nog niet even kijken dan. >> Hij is inderdaad een vernieuwer geweest C.J Bolland. Dan heb ik zijn soort muziek al vele malen gehoord op de radio als ik langs Antwerpen reed.
En dan nog Jan Slachter van Max die toen al met zijn omroep idee rond liep

Laatst gewijzigd:
Ach n paar namen dan maar

Cj boland staat er al

Conny plank

De broertjes dewaele

Prince
Sherman
Hainbach

Mss beter wie k niet wil ontmoeten.

Doctor Mix of hoe heet die zenuwpees :)

Nee hij was daar aan het praten met de man van Radio Twenthe. In mijn Haagse jaren ben ook weleens Hans van de Burg,(grupo sportivo) tegen gekomen.
Lijkt me ook fijn om Omri Cohen te ontmoeten. Wie weet wie weet. Eurorack en VCV wereld is niet zo groot.

Back