Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Ik droom er al lang van om deze Meester te ontmoeten.
Hij heeft wel 7 keer in mijn ogen gekeken op het "The Last Supper" concert in Werchter.
Omdat ik boven de massa uitschreeuwde

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

En om even lekker in z’n studio te hangen. Dat lijkt me super vet!Deadmau5, gewoon omdat het zo'n enorme productienerd is. En om dezelfde reden Martijn van Sonderen van o.a. Noisia/Kraantje Pappie.

reinkenstraat in Den Haag >> vd. Schuitstr. daar heb ik ook nog een half jaar gewoond 50 meter er vandaan. Wat leuk reedsVan the golden Earring?! Toch best episch @Pojo_del_Klojo Nog wat gezegd tegen m? (Mag ik je plectrum Hebben?!
Mij lijkt t wel leuk om Thomas Dolby eens aan de tand te voelen. Of een gesprek met Berdien Stenberg (om te vragen of ze echt kon fluiten naar haar royalties). Verder lijkt Brian Ferry me wel een toffe freak, en zou ik graag met C.J Bolland in de studio willen duiken, puur omdat ie me al vanaf begin 90’s weet te verrassen en vermaken.
In de jaren 80 ooit dolf brouwer (sjef van Oekel)in een slagerij in de reinkenstraat in Den Haag tegengekomen en die man was echt zoals we m kenden, over de top, en heel grappig (toen dan).
Niet bolland en bolland hè?! Ik bedoel die Engelse Belg![]()
Ja dat is inderdaad iemand anders. Die kende ik nog niet even kijken dan. >> Hij is inderdaad een vernieuwer geweest C.J Bolland. Dan heb ik zijn soort muziek al vele malen gehoord op de radio als ik langs Antwerpen reed.Niet bolland en bolland hè?! Ik bedoel die Engelse Belg![]()

Nee hij was daar aan het praten met de man van Radio Twenthe. In mijn Haagse jaren ben ook weleens Hans van de Burg,(grupo sportivo) tegen gekomen.Van the golden Earring?! Toch best episch @Pojo_del_Klojo Nog wat gezegd tegen m? (Mag ik je plectrum Hebben?!
Mij lijkt t wel leuk om Thomas Dolby eens aan de tand te voelen. Of een gesprek met Berdien Stenberg (om te vragen of ze echt kon fluiten naar haar royalties). Verder lijkt Brian Ferry me wel een toffe freak, en zou ik graag met C.J Bolland in de studio willen duiken, puur omdat ie me al vanaf begin 90’s weet te verrassen en vermaken.
In de jaren 80 ooit dolf brouwer (sjef van Oekel)in een slagerij in de reinkenstraat in Den Haag tegengekomen en die man was echt zoals we m kenden, over de top, en heel grappig (toen dan).