Wie wil je absoluut eens ontmoeten?

Omdat hij er daar veel van gemaakt heeft 😉

onder andere :dubbel:

Jan Jester.jpg

In plaats van ontmoeten zijn er vooral artiesten die ik graag nog een keer live zou willen zien. Omdat ik meestal meer geïnteresseerd ben in hun muziek dan in hun persoon. In veel gevallen zit dat er helaas niet meer in, denk aan Frank Zappa, Pink Floyd, Jimi Hendrix of The Doors.

Jimi Hendrix is niet van The Doors

Muziek is vaak leuker dan mensen vind ik,
Maar als ik zou moeten kiezen dan Trent Reznor. Das volgens mij okk gewoon een synth nerd... Vast wel wat om over te lullen :)

Ik heb wel 'ns Kaz Lux en jan Akkerman gesproken indertijd toen ze in de eighties een tijdje een Brainbox project deden, op de helft van de set was er even pauze en zaten ze aan de bar en gaf ik Kaz Lux een compliment, ik vertelde 'm dat ie voor mij de beste blueszanger in Nederland was.
Ik heb indertijd wel 'ns aan een project meegedaan waar ook bijv Karin Bloemen, Paul de Leeuw, Leonie Jansen of Brigitte Kaandorp aan meededen maar dan ga ik niet ze lastig vallen en verder ben in het dagelijks leven wel 'ns een bekende Nederlander op straat tegengekomen uit de muziek of wat anders maar ik ben niet het type die mensen dan gaat aanspreken, ik vind dat niet gepast, ook die mensen moeten gewoon mens kunnen zijn in daily life.
Als ik een sprong in de tijd zou kunnen maken zou ik wel 'ns een middagje met Leonardo da Vinci willen praten, gewoon om 'ns te horen hoe die man in elkaar zat, dat lijkt me heel bijzonder.
Maar in de huidige tijd zou ik dat graag met Paul McCartney doen, gewoon omdat die man altijd zo gewoon en heel benaderbaar overkomt en hij zo ongeveer alles heeft meegemaakt in de historie van de popmuziek en hij kent ook zo'n beetje iedereen die er toe doet.
Ik zou het dan leuk vinden om met hem over de ontwikkeling van de popmuziek en de techniek te praten, hoe het allemaal begonnen is en welke dingen hij tegenaan liep toen de techniek nog niet een muisklik away was en wie hem hebben geinspireerd in z'n leven.

Gary Numan
en alle sf leden die zelden posten omdat ze keihard met muziek bezig zijn, met kennis en kunde. Ff vlieg aan de muur voor n dagje.

het hangt er een beetje af wat je onder ontmoeten verstaat.. puur een keer op een conference of na een optreden ofzo heb je weinig aan in mijn ogen, dan is tijd gelimiteerd en ben je voor zo iemand de honderste fan in het rijtje hoe vriendelijk ze verder ook mogen zijn

maar als je er echt een project/tijd ofzo mee krijgt.. dan lijkt Adam Savage me een mooi persoon om een keer persoonlijk mee te maken te hebben, zijn werk in de film industrie, gekke ervaringen en experimenten van mythbusters of zijn fanatieke nerdie shit obsessie

Vangelis, Jean Michel Jarre, Klaus Schulze. Alleen de middelste zou nog kunnen.

Het is vaak leuk om synth vakidioten te ontmoeten. Vorig jaar op SuperBooth heb ik uitgebreid met Vlad Kremer (Soma) en Arseny Tokarev (Elta Music) gesproken bijvoorbeeld, dat was echt leuk. De (internationaal) beroemdste mensen die ik ontmoet/gesproken heb zijn waarschijnlijk Mark Rutte en Niki Lauda. De eerste is hartelijk en down to earth, de andere een beetje grumpy old man (inmiddels helaas overleden ook).

Bekijk bijlage 3863202

Ik droom er al lang van om deze Meester te ontmoeten.
Hij heeft wel 7 keer in mijn ogen gekeken op het "The Last Supper" concert in Werchter.
Omdat ik boven de massa uitschreeuwde ;)
Ik hou ook van deze man. Denk toch dat ik Roger Waters nog iets liever zou willen ontmoeten, hij is inmiddels behoorlijk knettergek geworden en een knorrige oude man maar ik heb wel diep respect voor wat hij en Pink Floyd heeft gebracht, en zou best graag onder het genot van een biertje zijn levensverhalen willen horen.

Ik vergeet steeds mensen
Ad Visser . . . . Beleefde wederzijdse groet toen ik hem in eerste instantie niet herkende, wel bekend voor kwam, maar later wel herkende met de blik waar ken ik jou van?
Lee Towers . . . . Daar deed ik het `licht`voor tijdens zijn show, naderhand had ik zijn hantekening nog kunnen vragen in de kleedkamer volgens collega`s bleu als ik was.
Karin Bloemen . . . . Was aangesteld als `opletter` voor haar dure show - klanten. Idem.
Hans Böhm . . . . De schaker , Vara `ook dat nog` speler. Als je beroemd bent kan je ingehuurd worden voor evenementen of raclame.
Jannes van der Wal. . . . De dammer Maar liefst drie kwartier of langer mee gesproken helaas kan dat niet meer. Heel bijzonder.
Bert van Leeuwen. . . . (Bekend van Het Familiediner) Praatje of het programma er wel goed op stond.

Dan ben ik er nog vergeten.

Laatst gewijzigd:
En hem vragen waarom hij zo van domme mensen houdt…

Waarom?

Omdat hij er daar veel van gemaakt heeft 😉
Ik snap m niet…

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Jaloersmakend: Een jaar of 10 geleden heb ik Bert Smorenburg ontmoet op de Musikmesse in Frankfurt.

En een keer backstage bij Roland Nick Batt van SonicState tegen het lijf gelopen maar die was helemaal niet aardig.

En een keer backstage bij Roland Nick Batt van SonicState tegen het lijf gelopen maar die was helemaal niet aardig.
Nou... wat een irritante over het paard getilde eikel is dat zeg, paar keer ontmoet en dat verliep niet geheel vlekkeloos.

Een van de meest interessante mensen die muziek instrumenten maakt is voor mij toch wel Roger Linn, wat een aardige man is dat !

Ik heb heel wat grote artiesten privé leren kennen en ik moet zeggen dat de meesten echt wel fijne mensen waren of zijn. (Aantal inmiddels overleden)

Larry Cole (Steinbachek) & Steve Bronski van de Bronski Beat, super gasten, heb met Larry ook behoorlijke tijd in zijn prive studio doorgebracht met de meest krankzinnige muzikale ideeën, nooit iets van uitgebracht, heb wel nog het ea van het materiaal en nog wat van zijn oude gear staan die ik heb gekregen.

Roger waters, backstage & paar keer nog in prive sfeer ontmoet, geweldige man (hele pinkfloyd strijd en alle blablabla daarover boeit me geen reet, gaat toch om de muziek !)

De mannen van The Prodigy in privesfeer & backstage, pas na het overlijden van Keith Flint, erg fijne gasten.

Verder een berg DJ/Producers uit de begintijd van het ontstaan van de Dancescene... te veel om op te noemen, meesten leuke mensen maar er zitten natuurlijk ook wat ego'tjes tussen

Dan is er nog een speciaal geval, Jim Kerr van de Simple Minds, als 10'er backstage een enorme schop voor zijn ballen verkocht omdat ie opeens dacht ie met zijn poten onder het bloesje van een vriendin kon zitten met zijn zatte harses, ze hebben goede muziek gemaakt maar die smet is altijd gebleven, wat een eikel is dat zeg.

Jaloersmakend: Een jaar of 10 geleden heb ik Bert Smorenburg ontmoet op de Musikmesse in Frankfurt.
BN'ers . . . . ja ik kende Smorenburg nog niet toen ik hem tegenkwam in R`dam. Of je ze nou wel kent of niet ze reageren vaak met `gepaste` kapsonis.
Tony Corsari de man van het Belgische bananenlied. In Brugge BE. (bij SNT) Een heel innemende man. Ze zeiden tegen me `kom eens hier kijk eens wie we hier hebben`
Ik heb er nog meer maar ik weet niet of ze het leuk vinden. Tot zo ver dan.

Ik vond Bert Smorenburg heel vriendelijk, geen kapsonis gemerkt. Heb nog een aardige lijst BN'ers, ik heb vroeger filmacademie gedaan dus ben in die tijd een hoop mensen uit de film- en tv wereld tegen gekomen en met een (klein) aantal ook projecten mee gedaan. En natuurlijk de schnabbelende 'dagvoorzitters', 'brand ambassadors' of 'keynote-sprekers' die je op conferenties en beurzen tegenkomt. Speciaal plekje in mijn hart voor Sonja Barend die mee wilde werken aan een schoolproject, wat een tof mens is dat. Met werk ook een keer project gedaan met New Kids, dat was ook superleuk.

Back