Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In plaats van ontmoeten zijn er vooral artiesten die ik graag nog een keer live zou willen zien. Omdat ik meestal meer geïnteresseerd ben in hun muziek dan in hun persoon. In veel gevallen zit dat er helaas niet meer in, denk aan Frank Zappa, Pink Floyd, Jimi Hendrix of The Doors.

Zo wie zo zou ik de forum leden wel eens willen ontmoeten voor een bakkie thee met z’n alle.Gary Numan
en alle sf leden die zelden posten omdat ze keihard met muziek bezig zijn, met kennis en kunde. Ff vlieg aan de muur voor n dagje.
Ik hou ook van deze man. Denk toch dat ik Roger Waters nog iets liever zou willen ontmoeten, hij is inmiddels behoorlijk knettergek geworden en een knorrige oude man maar ik heb wel diep respect voor wat hij en Pink Floyd heeft gebracht, en zou best graag onder het genot van een biertje zijn levensverhalen willen horen.Bekijk bijlage 3863202
Ik droom er al lang van om deze Meester te ontmoeten.
Hij heeft wel 7 keer in mijn ogen gekeken op het "The Last Supper" concert in Werchter.
Omdat ik boven de massa uitschreeuwde![]()
Ik snap m niet…En hem vragen waarom hij zo van domme mensen houdt…
Waarom?
Omdat hij er daar veel van gemaakt heeft![]()
Nou... wat een irritante over het paard getilde eikel is dat zeg, paar keer ontmoet en dat verliep niet geheel vlekkeloos.En een keer backstage bij Roland Nick Batt van SonicState tegen het lijf gelopen maar die was helemaal niet aardig.
BN'ers . . . . ja ik kende Smorenburg nog niet toen ik hem tegenkwam in R`dam. Of je ze nou wel kent of niet ze reageren vaak met `gepaste` kapsonis.Jaloersmakend: Een jaar of 10 geleden heb ik Bert Smorenburg ontmoet op de Musikmesse in Frankfurt.