Wie wil je absoluut eens ontmoeten?

`T onderwerp wordt langzamerhand omgevormd tot
Welke bijzondere of soms vreemde ontmoetingen maakt je mee met mensen die zodanig bekend zijn dat mede forum leden ze ook ontmoet hebben of zouden onmoet kunnen hebben.
En zou je ze nog wel eens absoluut willen ontmoeten?
Voor mij heel apart :
The Shoes - Wikipedia
Bert Visscher - Wikipedia

Of wie van de forum leden staat er al op Wikipedia? , Of hoe word ik beroemd?

Laatst gewijzigd:
Ik zou Alan Blumlein of rein Narma of Les Paul willen ontmoeten.

Laatst gewijzigd:
Niet meer mogelijk, maar ik had David Bowie graag willen ontmoeten. Zijn Berlijn trilogy maakte me nieuwsgierig naar synthesizers (niet dat ik wist dat dat uberhaubt zo heette) en zo ging het balletje rollen.

Vroeger had ik wel idolen maar dat fenomeen is in de loop van de tijd verdwenen ook al omdat een aantal van deze idolen niet meer leven. Ik hou wel van voorvechters en draai daar nog wel af en toe platen van (b.v. oude Tangerine dream, Klaus Schulze, Tomita, Jimmy Hendrixs, Beatles, Mahavisnu Orchestra, Led Zeppelin).

Jim Morrison, David Bowie, John Lennon, Steve Jobs, Tiesto, Armin, Ferry, Sasha, Tom Holkenborg, Carl Sagan, Einstein... ik kan zo wel doorgaan...zoveel inspirerende mensen zijn er en zijn er geweest wiens visie en creaties invloed heeft gehad op mijn ervaringen en wie mij geinspireeerd hebben.

hermes trismegistus

In plaats van ontmoeten zijn er vooral artiesten die ik graag nog een keer live zou willen zien. Omdat ik meestal meer geïnteresseerd ben in hun muziek dan in hun persoon. In veel gevallen zit dat er helaas niet meer in, denk aan Frank Zappa, Pink Floyd, Jimi Hendrix of The Doors.

Nog heel ff wachten?! Komt vanzelf 🤣
Of die andere...

1752222911830.gif

Laatst gewijzigd:
Back