musicheaven
Ouwe rot
Ik zoek een module die het volgende doet:
1) ik geef in een sequencer trigs of gates in
2) ik geef een clock in (16 of 8 of zo)
3) de module spuwt aan de uitgang het omgekeerde uit van wat ik in de sequencer heb ingegeven, rekening houdend met de clock
vb 1:
ik geef een clock in van 16
ik geef triggers in op 1 en 5
de module spuwt trigs uit op 2,3,4,6,7,8
vb 2:
ik geef een clock in van 8
module spuwt trigs uit op 3 en 7
Het dichtste dat ik al bij dit idee ben gekomen is dit:
ik zend clock naar input van een bernoulli gate of een sequential switch met cv control
ik zend de trigs vd sequencer naar de input vd bernoulli gate/of sequential switch
ik zend/mult de trigs van de sequencer ook nog eens naar de cv input van de probability vd bernoulli gate/of sequential switch
twee uitgangen bernoulli gate/ of seq. switch worden gebruikt
==> dit komt ongeveer op hetzelfde neer,....maar is er een snellere manier om dit te doen, of 1 module die dit doet met meer opties?
1) ik geef in een sequencer trigs of gates in
2) ik geef een clock in (16 of 8 of zo)
3) de module spuwt aan de uitgang het omgekeerde uit van wat ik in de sequencer heb ingegeven, rekening houdend met de clock
vb 1:
ik geef een clock in van 16
de module spuwt trigs uit op 2,3,4,6,7,8
vb 2:
ik geef een clock in van 8
module spuwt trigs uit op 3 en 7
Het dichtste dat ik al bij dit idee ben gekomen is dit:
ik zend clock naar input van een bernoulli gate of een sequential switch met cv control
ik zend de trigs vd sequencer naar de input vd bernoulli gate/of sequential switch
ik zend/mult de trigs van de sequencer ook nog eens naar de cv input van de probability vd bernoulli gate/of sequential switch
twee uitgangen bernoulli gate/ of seq. switch worden gebruikt
==> dit komt ongeveer op hetzelfde neer,....maar is er een snellere manier om dit te doen, of 1 module die dit doet met meer opties?
Laatst gewijzigd: