2 kleine synths naast eljaar op 1 laag

renepela

Ouwe rot
Ik heb op dit moment een standaard met drie lagen. Op de onderste laag staat mijn mpc key 61. Op de 2e laag staat de multi/poly en op de 3e laag de wavestate. De multi/poly en de wavestate zijn smalle synths. Om ruimte te maken zou ik die graag naast elkaar op 1 laag hebben. Dan heb ik weer een laag vrij. Nu kan ik een lange plank kopen, er een opstaand randje op maken en het zwart verven, maar ik ben niet zo'n klusser. Weet iemand of zoiets kant en klaar te koop is? Ik heb al een beetje gezocht, maar weet eigenlijk de juiste zoekterm niet.

zo iets als dit? probeer op table top te zoeken

Koop een zwarte plank in een doe het zelf (een houthandel) die zaagt op maat. Koop er strijkstrips bij om de zaagkant af te werken. Dat doe je met een strijkijzer. Je laat de zager van de winkel een zwart L profiel in kunststof ook op maat zagen. Je koopt een doosje houtschroefjes en schroeft t L profieltje op de bovenkant vd plank. Klaar. Desnoods vraag je de man in de winkel dat voor je te doen na sluitingstijd en haal je t later op. Maar zo erg is t vast niet

Die van Thomann komt aardig in de buurt, maar 60 euro voor een plank vind ik aardig aan de prijs. Heeft oog geen randje zodat ik hem niet schuin kan neerzetten. Bij elkaar zijn de multi/poly en de wavestate 113cm breed, dus daar moet het wel oppassen. Ik vrees dat ik toch zelf een beetje moet gaan klussen en de bouwmarkt dingen moet gaan laten zagen. Had gehoopt iets kant en klaars te kunnen kopen.

zo iets als dit? probeer op table top te zoeken

Ik heb deze toevallig. Mooie plaat maar zeker geen opstaand randje, dus ik zou ‘m niet schuin gebruiken. K&M heeft wel nog andere platen mét randje.

Met laptop-standaards of schoenenplanken van bv IKEA kom je voor kleine modules soms ook een heel eind.

Ik gebruik voor de opstaande randjes zelfklevende kabelgoot met wat schroeven erin. Werkt wel alleen mooi op witte planken.

Back