Bij Music Radar staat nu een leuk artikel over vintage muzieksoftware. Voor de mensen die net zo oud zijn als ik, zeg maar de gemiddelde SF'er 
www.musicradar.com
Er komen veel bekende namen voorbij, waaronder Delay Lama. Ik weet nog dat ik destijds helemaal hooked was door Hammerhead van Bram Bos en later ReBirth
Leuk om te lezen en fascinerend om te zien dat er nog steeds muzikanten met deze programma's werken. Omgekeerde GAS ofzo: oud, ouder, oudst.
“Some of this stuff is harder to get hold of than rare analogue synths”: Why we’re in the midst of a vintage software revival
Meet the musicians that archive, compose and perform with obscure and abandoned music software
Er komen veel bekende namen voorbij, waaronder Delay Lama. Ik weet nog dat ik destijds helemaal hooked was door Hammerhead van Bram Bos en later ReBirth
Leuk om te lezen en fascinerend om te zien dat er nog steeds muzikanten met deze programma's werken. Omgekeerde GAS ofzo: oud, ouder, oudst.
)
13 jaar terug alweer.. gdvr.. maar ik wilde op het rechte pad blijven.. gear heeft me gered denk ik dan maar.