Nicolas 2000
It's a household name
Ik heb hier nog een Digitizer bij de a500. Nog nooit gebruikt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Octa( 8 )Med Pro soundstudio had gewoon 8 kanalen/sporen. Ik had er een aura 16 bit sampler via pcmcia aanzitten (a1200) op de a500 had ik een technosound sampler
Octamed kwam pas vrij laat in de Amiga's bestaan, en de 8 sporen waren een hack door near-reatlime 2 virtuele sporen naar 1 'echte' te mixen, volgens mij ook met wat kwaliteitsverlies (zeker op een A500). Maar hardwarematig waren er maar 4 kanalen, zelfs in de AGA modellen (A1200/4000).Octa( 8 )Med Pro soundstudio had gewoon 8 kanalen/sporen. Ik had er een aura 16 bit sampler via pcmcia aanzitten (a1200) op de a500 had ik een technosound sampler
Fasttracker II, Rebirth en later nog Cubase SX

Daarna waren die twilight cd's in opkomst waar veel audio apps op stonden.
Sounddiver is ontzettend handig om oude synths te editten.
De opvolger midiquest is net zo gaarAls je het aan de gang krijgt en het niet op zijn bek gaat ... zeer slechte ervaringen mee. Zat destijds een versie bij mijn FS1r maar dat werkte echt voor geen ene meter.
Yep, ook verschrikkelijk. Ik vind Patch Base wel goed, deze heb ik veel gebruikt icm de Roland JVs en de Yamaha TG77.De opvolger midiquest is net zo gaar
Anti reclame blokker.
Vermoedelijk val ik niet onder de gemiddelde mainstream van de gemiddelde reclame doelgroep.Ik wil geen azijnpisser zijn, maar wat is dit echt een ongelooflijke k*t site.
Meer ads dan leesbare text. Ik weiger het artikel verder te lezen![]()
Ik zou er ook niet aan moeten denken om nog te moeten gebruiken waar ik ooit mee begon (dat was al na de Amiga tijd). Daar kan ik echt niet de standaard van vandaag mee bereiken.Dat hier zoveel mensen nog met ouwe bende werken valt me mee.
Ik ben ooit 'ns een tijdje met Magix Music maker begonnen op windows XP gedraaid maar ik vond het erg beperkt, later kwam eindelijk timestretching en toen begon het allemaal wat beter te gaan en dat je wat meer tracks kon draaien zonder dat de boel vastliep.
Interface was aan het jubelen toen het ze voor het eerst lukte om een volledig nummer met 10 tracks te draaien of zo zonder te crashen, dat was echt een mijlpaal, dat was in 2005 of zoiets geloof ik.
Ik ben pas echt begonnen met Studio One op Windows 7 een jaar of tien geleden, ik blij dat we nu probleemloos tracks kunnen maken, ik hoef niet meer terug naar die goede, oude tijd.
Vroeger ook nog Rave-Ejay gehadDat hier zoveel mensen nog met ouwe bende werken valt me mee.
Ik ben ooit 'ns een tijdje met Magix Music maker begonnen op windows XP gedraaid maar ik vond het erg beperkt, later kwam eindelijk timestretching en toen begon het allemaal wat beter te gaan en dat je wat meer tracks kon draaien zonder dat de boel vastliep.
Interface was aan het jubelen toen het ze voor het eerst lukte om een volledig nummer met 10 tracks te draaien of zo zonder te crashen, dat was echt een mijlpaal, dat was in 2005 of zoiets geloof ik.
Ik ben pas echt begonnen met Studio One op Windows 7 een jaar of tien geleden, ik blij dat we nu probleemloos tracks kunnen maken, ik hoef niet meer terug naar die goede, oude tijd.
(moet het nog wel proberen though)