Omnisphere 3

zeker! Heeft iemand hem al via Spectrasonics gekocht? 199 dollar zou 170 euro ofzo moeten zijn met de lagere dollar?
Ja, ik heb hem via de site gekocht. Met Paypal kwam ik op €177 uit.

Hier een voorbeeldje van 100% Omnisphere patch (AmbientPiano)

1760987287548.png

Ja, Studio De Dijk had een tijdlang leuke aanbiedingen op Omnisphere fysiek. Ik ben ook ooit begonnen met Omnisphere 1 op DVD, maar alle upgrades erna waren downloads. Spectrasonics had ook een tijdje de debiele policy dat als je de installers opnieuw wilde downloaden, je $10 moest betalen. Toen heb ik een keer een versie gedownload van de Pirate Bay en met mijn eigen gegevens geautoriseerd :D
Ja daar heb ik hem destijds ook heel scherp kunnen kopen, die gast kon nog wel wat met de prijzen doen.. had een hw bak waar iets mee was en kreeg toen een discount voor Omnisphere, toen had ik zoiets van... nou dan maar doen.. spijt heb ik zeker niet van Omnisphere, blijft een plugin die je jaren kan meenemen voor allerhande producties. Commercieel of meer experimenteel.. Hij klinkt echt wel heavy als het moet.

Heeft iedereen al door dat ze veel nieuwe, en volgens mij goeie effecten hebben toegevoegd, maar dat je die nu dus ook los kunt gebruiken in je DAW? Dat alleen al lijkt me een goeie deal voor de upgradeprijs dan. Ik bedoel, bijna alles wat je nodig kunt hebben zit er wel bij.

Volgens mij is “fysiek bestellen” alsnog een doos met een code om hem te downloaden. Dat lees ik tenminste op een ander forum.

Nooit omnisphere gehad, maar misschien moet ik er toch eens aan.

Volgens mij is “fysiek bestellen” alsnog een doos met een code om hem te downloaden. Dat lees ik tenminste op een ander forum.

Nooit omnisphere gehad, maar misschien moet ik er toch eens aan.
Er is een boxed versie op USB stick.

1761080944326.png

Laatst gewijzigd:
Ah, zijn er dan twee verschillende boxed versies? Ik hoorde op VI control mensen die slechts een code toegestuurd kregen. Zo’n USB kan iig handig zijn.

Ah, zijn er dan twee verschillende boxed versies? Ik hoorde op VI control mensen die slechts een code toegestuurd kregen. Zo’n USB kan iig handig zijn.
Kan ik mij niet echt bij voorstellen. Dan is de levering van de box zelf en fabricage ervan weggegooid geld, omdat je de codes online kunt versturen

Ik had destijds deel 2 boxed version en er zat gewoon een usb harde schijfje in.

Kan ik mij niet echt bij voorstellen. Dan is de levering van de box zelf en fabricage ervan weggegooid geld, omdat je de codes online kunt versturen

Ik had destijds deel 2 boxed version en er zat gewoon een usb harde schijfje in.
Het komt wel voor. Ik kocht ooit een Office for mac en dat was gewoon een doosje met een code.

Dit fenomeen is in deze tijd (helaas) heel normaal geworden. Koop maar eens een moderne game boxed 😉

Met mijn Omnisphere aankoop was ik voor de boxed versie met USB drive gegaan. Niet omdat ik het nodig had, maar puur voor de heb.

Heeft iedereen al door dat ze veel nieuwe, en volgens mij goeie effecten hebben toegevoegd, maar dat je die nu dus ook los kunt gebruiken in je DAW? Dat alleen al lijkt me een goeie deal voor de upgradeprijs dan. Ik bedoel, bijna alles wat je nodig kunt hebben zit er wel bij.
Ja dat is een goede stap van ze. Alleen jammer dat je geen modulation (audio followers, LFO's etc) kan toepassen. Dat hebben ze geloof ik ook niet toegevoegd? Anyone met v3 who can confirm?

Maar.. damn.. de sound quality van Omnisphere staat altijd als een huis.

Ja dat is een goede stap van ze. Alleen jammer dat je geen modulation (audio followers, LFO's etc) kan toepassen. Dat hebben ze geloof ik ook niet toegevoegd? Anyone met v3 who can confirm?

Maar.. damn.. de sound quality van Omnisphere staat altijd als een huis.
Omnisphere 2.8 heeft al een hoop modulation sources, het is niet alleen een rompler maar een volledige synth met alles erop en eraan, FM, ring, Unison, Granular noem het maar op.

Dit fenomeen is in deze tijd (helaas) heel normaal geworden. Koop maar eens een moderne game boxed 😉

Met mijn Omnisphere aankoop was ik voor de boxed versie met USB drive gegaan. Niet omdat ik het nodig had, maar puur voor de heb.

Dit is wat iemand op VI control zegt.

Bekijk bijlage 3866364

Op de Spectrasonics site zie ik alleen maar boxed versies met USB drive. Misschien dat JRR alleen reseller is van product codes.

1761205452688.png

Omnisphere 2.8 heeft al een hoop modulation sources, het is niet alleen een rompler maar een volledige synth met alles erop en eraan, FM, ring, Unison, Granular noem het maar op.
Ik denk dat @Morty-C-137 bedoelt dat de standalone FX plugin de modulatieopties van de volledige plugin mist. Ik heb dit nog niet gecheckt maar het lijkt me aannemelijk.

Waar heb je hem besteld?

Altijd dikke prima daar. Ook een permanente 5% korting met code KORTING5, hehe :)

Back