Polivoks CV/Gate eurorack module

cream

Ouwe rot
Ik zit te denken om een CV/Gate eurorack module maken voor mijn Polivoks aangezien ik geen zin heb om er allemaal gaten erin te maken voor de jacks en switch. Ik wil één DIN aansluiting die ik toch niet gebruik op de Polivoks opofferen voor CV/Gate en ground.
Stroom wil ik van eurorack halen. Op het eurorack panel komen dan de CV en Gate ingang en één uitgang die met een kabel naar de DIN ingang van de Polivoks loopt.
Heeft iemand een idee hoe je van de standaard +-12V van eurorack naar +-12.5V kan gaan? Kan ik dit met een DC-DC converter doen? En is dit volgens jullie een goed idee of zie ik iets over het hoofd?

Ik zou checken of je genoeg ampere hebt, en of je stroom schoon blijft met een variabele step up dc to dc.

Je kunt in dit geval gewoon de +/- 12V gebruiken ipv de 12.5 volt die aangegeven staat in het schema.
En die opamp trekt 5mA, is dus te verwaarlozen. :)

@MPU-401AT is het niet zo dat als je voltage inregeld je het apparaat in werking moet zetten en dan iets meer dan 12v moet geven? Dat heb ik wel bij mijn lineaire psu's gedaan...

Back