Black Friday 2025 tips

Oostendrop heeft een lokkertje.
"Meld je aan via onderstaand formulier en ontvang als eerste toegang tot exclusieve kortingen tijdens Black Friday!"
Back Friday (vrijdag 28 november)
Zaterdag 29 november
Cyber Monday (maandag 1 december)

Screenshot 2025-11-08 at 08.36.26.png

Vond hem destijds te duur, maar dit is wel keurig prijsje..

Ideetje. Ik kreeg gisteren een mailing waarin een producer op een rij zette:

1. Get these plugins if you don’t have them.

2. Get these samples & presets packs if you don’t have them.

Is het een idee om ook zo'n lijst samen te stellen voor Synthforum, bijvoorbeeld in een voor iedereen te bewerken Google Sheet? En dan met een paar rijen:

Product | Waarom goed | Korting | Link

Ik zou dat nuttig vinden 🙌

Leuk idee @bombario maar denk dat dit te snel door de bocht is.. kijk maar eens hoe waardevol jou topic was met te veel hoog in de mix. Dan krijg je veel interessantere invalshoeken dan even 4 punten doorlopen met een korting en link.. Straks is alles een google lijst...

Leuk idee maar denk dat dit te snel door de bocht is..

Ik bedoel echt gericht op Black Friday. En je mag per categorie - laten we zeggen - slechts 1 niet eerder genoemd product opgeven. Met een toelichting in een paar zinnen erbij waarom je hem zo goed vindt.

Het lijstje dat ik ontving per mail attendeerde me op Soothe 2, en die was ik alweer vergeten. Die kun je binnenkort kopen met 25% korting.

Is maar een idee, he? 😉

Ideetje. Ik kreeg gisteren een mailing waarin een producer op een rij zette:

1. Get these plugins if you don’t have them.

2. Get these samples & presets packs if you don’t have them.

Is het een idee om ook zo'n lijst samen te stellen voor Synthforum, bijvoorbeeld in een voor iedereen te bewerken Google Sheet? En dan met een paar rijen:

Product | Waarom goed | Korting | Link

Ik zou dat nuttig vinden 🙌
Bah.. doe eens niet zo Microsoft Bombario :P

Een groot leuk onderdeel van vroeger van het speelgoedkrantje voor Sinterklaas enzo was toch het bladeren en neuzelen..

Volt heeft een leuke funktie generator plus o.a. vca en noise source, interne clock en S&H van Erica die op hun eigen site stuk duurder is... 139,- bij volt..

In de mand. Uit de mand. In de mand. Uit de mand. Lastige hoor deze.
Oh jeej.. kijk maar niet de Loopop video over deze synth. Klinkt gewoon heel goed en gewoon precieze balans in controls en geen hoofdpijn menu dive shit. En… knoppen die geautomatiseerd zijn!

Ik bedoel.. hardware synths zijn voor mij best een tijd geleden (klikte gewoon nooit en alle routing etc) en sindsdien helemaal ITB.. maar met deze kom ik zelfs in de verleiding!

Op SuperBooth stonden de Nina en Delia vorig jaar op dezelfde stand dus ik heb ze goed kunnen vergelijken. Ik vond de Delia echt (echt!) serieus minder goed klinken dan de Nina. Niet slecht verder, maar ook niet echt opzienbarend. De Nina heeft zoveel meer karakter en oompf, veel meer power en ballen ... dus als je denkt dat je met deze deal een keyboard Nina hebt voor een habbekrats zou je teleurgesteld kunnen raken. Verder wel een mooie aanbieding natuurlijk, en die motorized pots zijn echt heel vet.

Voor het geluid zou ik het niet doen inderdaad, daar heb ik toffere synths voor, maar die interface… Ik vind dat zoooo vet en ook goed uitgewerkt. Niet alleen maar als gimmick zeg maar. Maar goed, tot nog toe nog geen 1300 euro vet.

Back