krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Arturia heeft weer een sale zag ik, oa Pigments voor de helft en andere voordeeltjes; Arturia - Black Friday 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Leuk idee maar denk dat dit te snel door de bocht is..
Bah.. doe eens niet zo Microsoft BombarioIdeetje. Ik kreeg gisteren een mailing waarin een producer op een rij zette:
1. Get these plugins if you don’t have them.
2. Get these samples & presets packs if you don’t have them.
Is het een idee om ook zo'n lijst samen te stellen voor Synthforum, bijvoorbeeld in een voor iedereen te bewerken Google Sheet? En dan met een paar rijen:
Product | Waarom goed | Korting | Link
Ik zou dat nuttig vinden![]()

Post in discussie 'Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)' Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)
Flitsdealtjes kan het hele jaar nog. Dit is een specifieke Black Friday Deal en dit is een Black Friday 2025 draadPost in discussie 'Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)' Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

In de mand. Uit de mand. In de mand. Uit de mand. Lastige hoor deze.
Wat is dit? een Elka kloon? nog nooit gezien... FOMO..
Oh jeej.. kijk maar niet de Loopop video over deze synth. Klinkt gewoon heel goed en gewoon precieze balans in controls en geen hoofdpijn menu dive shit. En… knoppen die geautomatiseerd zijn!In de mand. Uit de mand. In de mand. Uit de mand. Lastige hoor deze.