MonoTron
Initiating Sequence..
Ja dat lijkt me idd ook.Verwacht dat als je ze belt of mailt je het wel voor die 1049 zult krijgen. Heb altijd goede ervaringen met die winkel. Nette prijzen en komen hun laagste prijsgarantie echt na.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat lijkt me idd ook.Verwacht dat als je ze belt of mailt je het wel voor die 1049 zult krijgen. Heb altijd goede ervaringen met die winkel. Nette prijzen en komen hun laagste prijsgarantie echt na.
als ik het mij goed herriner bax vorig jaar 10% op alles met een codeWeet iemand welke webshops met black Friday meestal wel een kortingscode doen die van toepassing is op het hele assortiment? Ik overweeg een Elysia Xmax 19 inch.
Ja had ook al 10% kortingscode van Bax maar helaas hebben zij geen Elysia in het assortiment.als ik het mij goed herriner bax vorig jaar 10% op alles met een code
Die staat al een tijdje aan 2000, zelfs op bax staat/stond die aan 2000. Dus geen echte BF, beetje misleiding van hun kant ...
Als je inschrijft voor nieuwsbrief krijg je coupon met 25% korting.![]()
Model 80 Five Voice Synth Plugin
From the makers of your favorite synth plugins comes Model 80 Five Voice Synthesizer. An expert model of an industry-defining five-voice polyphonic synth from 1980. A synth that changed the face of music. Learn how this Modular-ready synth plugin can change your sound today.www.softube.com
Softube Model 80 (Prophet 5) voor €33,15 (met code BLACKFRIDAYEXTRA15).
Die streichfett is wel echt leuk voor 199!Paar leuke aanbiedingen in de shop van Waldorf zelf, o.a. de Streichfett voor € 199 (net als bij Thomann & Music Store):
Bekijk bijlage 3867343
Dan is de Streichfett maar liefst 2 euro goedkoper geworden sinds ik die nieuw kocht in april 2021 voor 201,40 euroDie streichfett is wel echt leuk voor 199!

En nu met inflatie erbijDan is de Streichfett maar liefst 2 euro goedkoper geworden sinds ik die nieuw kocht in april 2021 voor 201,40 euro
Was toen nieuw 212 bij Bax en met 5% korting 201,40