Heb deze track nu gemaakt binnen paar uurtjes, is dit prima voor iemand die zes weken bezig is met producen?

milobravemusic

Ingeburgerd
Is natuurlijk nog niet wereldhit niveau, maar voor zes weken toch niet heel gek? - de key is G Major.

(Dit is slechts de ''demo'', nog lang niet af, dus niet gemixt of goed gesidechained, maar ik vind het leuk om als beginner feedback te ontvangen en vaak heb ik er wat aan)

Luister als je wilt, feedback altijd welkom, graag zelfs ;)
- Ik reageer niet op elke comment, maar elke commenter ben ik dankbaar!

Groetjes,
Milo

Heeft wel een feel good sfeertje! Synths en piano riedeltje klinken mooi.

Je zou wellicht nog wat meer met de drums kunnen doen, die zijn wat magertjes, en ruisen hier en daar, maar misschien is dat je bedoeling.

Het zou nog wel wat meer body in het laag kunnen hebben, de bass en kick zijn wat aan de zachte kant.

6 weken is niet lang, dus mooi dat je al wat neer hebt weten te zetten, ga vooral door.

Geluid is op zich wel aardig. Maar het had bijvoorbeeld beter naar de Soundcloud geupload kunnen worden omdat er geen beeld is.
YouTube is meer voor bewegende filmpjes. Vermoedelijk gebruiken ze Artifiecieel Inteligentie om te kijken of het allemaal klopt.
Daar ben ik zelf ook al tegenaan gelopen. Na 2.30 minuut houd het op.

Geluid is op zich wel aardig. Maar het had bijvoorbeeld beter naar de Soundcloud geupload kunnen worden omdat er geen beeld is.
YouTube is meer voor bewegende filmpjes. Vermoedelijk gebruiken ze Artifiecieel Inteligentie om te kijken of het allemaal klopt.
Daar ben ik zelf ook al tegenaan gelopen. Na 2.30 minuut houd het op.
Is omdat het nog niet af is en een verborgen link is

Het doet er in feite niet toe hoe lang je bezig bent, het interesseert een luisteraar helemaal niks die info. Dat is niet negatief bedoeld maar om het in perspectief te zetten. De luisteraar is maar in een ding geïnteresseerd: vind ik het een leuk nummer.

Het doet er in feite niet toe hoe lang je bezig bent, het interesseert een luisteraar helemaal niks die info. Dat is niet negatief bedoeld maar om het in perspectief te zetten. De luisteraar is maar in een ding geïnteresseerd: vind ik het een leuk nummer.
Oneens, het bied perspectief en ik maak nu nummers juist voor de feedback. Door die feedback heb ik dit nummer beter kunnen afmaken.

Oneens, het bied perspectief en ik maak nu nummers juist voor de feedback. Door die feedback heb ik dit nummer beter kunnen afmaken.
Ik heb niet geschreven dat het voor jou niet uitmaakt, maar het interesseert de luisteraar niet.

Back