Belachelijk idee, doen of niet?

@Dorian Urac check voor gitaar mijn track affectie. Da s ook flippershizzles.

Je ik heb n boel tape machines tot leven gewekt voor dit soort zaken… k heb er nog… maar dit zijn de mooiste en 3 koppen waarvan 2 pitch regeling.

Het probleem met die soort werk is dat je handen en hersens te kort komt tijdens het spelen. Ik wil t namelijk live doen en met 4 handen doe je meer dan 2. Want zoals je ziet is de middelste revox werkloos en die zou de (dub?) delay doen. Maar ik heb dan n andere mixer nodig want deze heeft maar 1 send, tenzij de master. Het is vb onmogelijk om alle 3 de xoxjes tegelijk te transposen. 2 lukt. Ja natuurlijk kan ik de cirklon nemen en n grotere mixer. Maar de lol is net om t op de bakken te doen.

Laatst gewijzigd:
Vandaag andere mixer, 3e revox mee in dienst en (in dit videootje unsynced) de monotribe.
Ik heb m later sync maar dat is veel saaier :D

Welke? Ik gebruik er 2. K heb er 3. De zwarte met 16kanalen is wat scratchy. Net zoals de andere kleine. De metalen met vu meters is geserviced. Ruis krijg je bij allen gratis bij

Ik heb er nog maar een veel gebruikt. De kleinste. De 16 kanaals is 2e keer ik m aansluit. Hij is snel overweldigd. Je hebt snel de leds in t rood vd master. De knopjes vd eq en sends zijn zoals volcas maar deftig afleesbaar. De andere mixers hebben grotere knoppen. Ik denk de 16 ook eens te servicen. Ik heb er allemaal wel pret mee.

oooh ja mijn fout... zie dat er nu weer een andere mixer op je buro staat.

Bedoelde die boss met ronde tieten, knoppen

Km60 heeft maar een send. Daarom staat de 16er, die heb er 2

Als je de pret wil, compact voor weinig, neem een boss bx60(0) -ben daarmee begonnen. Een send, overstuurd ook en kleine footprint.

En ze tippen om de return naar n kanaal te sturen. De return zelf dus niet gebruiken. Ruis.

Laatst gewijzigd:
Back