Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de overeenkomsten nooit zo overduidelijk waargenomen.. maar die Engelse versie nooit bestudeerd. Sommige zinnen hebben wel overeenkomsten idd.. maar het is een totaal andere indeling.. andere compositie, ander ritme en ook de indeling van de zang.. Als hiermee een claim gemaakt wordt. knap..Het is officieel in de credits van de 3 nummers, en inhoudelijk op plaatsen ook overduidelijk. Peter Maffay vertaalde Bobby, en Rob vertaalde Peter. Er zijn hele passages letterlijk vertaald en anderen iets vrijer vertaald.
Komen deze passages vaag bekend voor?
She was thirty-one
And I was seventeen
I knew nothing 'bout love
"I know you're young
You don't know what to do or say
But stay with me until the sun has gone away
And I will chase the boy in you away"
And then she smiled
And we talked for a while
Then we walked for a mile to the sea
We sat on the sand
And a boy took her hand
But I saw the sun rise as a man

En hoeveel verliezen we er nu aan drank en drugs door verveling en suicide? De coke in de riool hier was nog nooit zo hoog. Net zoals de aanslagen en afrekeningen. Of zitten daar geen goeie mensen bij, dat kan ook een mening zijn natuurlijk.Vroeger had je ook meer verkeersdoden, daar zaten best veel goede mensen bij.

Afgezien van sommige voordelen van jong en jeugdig zijn zou ik het nu ook best lastig vinden in deze maatschappij. Dus ja, vroeger was bijna alles beter.En hoeveel verliezen we er nu aan drank en drugs door verveling en suicide? De coke in de riool hier was nog nooit zo hoog. Net zoals de aanslagen en afrekeningen. Of zitten daar geen goeie mensen bij, dat kan ook een mening zijn natuurlijk.
Op Belgische wegen?in de 90's reed ik overal 140,

De tax zal -waarschijnlijk, want nog niets is definitief- enkel voor nieuw ingeschreven (na mei 2027) voertuigen gelden. Wie al een auto heeft, zou kunnen kiezen tussen oude en nieuwe systeem. In het nieuwe systeem is de rijbelasting goedkoper (om min of meer het vignet te compenseren)Wij betalen al tax en dit komt er voor ons ook bovenop. Ik tel al af naar de zeeland tax die er aankomt enz voor ons
Ja hoor, en nog harder in the 80'sOp Belgische wegen?yeah right.
Ik dacht dat autoverlichting tegenwoordig altijd aan moest staan? Dus dat is niet zo bijzonder meer.Tegenwoordig zijn de alcoholcontroles in ieder geval efficiënter. Ik had er onlangs 3 op 1 avond (zo'n actiedag) en gelukkig duurt het maar 5 seconden. Ik drink nooit alcohol dus mij maak je er sowieso niet zenuwachtig mee. Ik zet natuurlijk wel mijn lichten aan en de ruitenwissers op max op een droge zonnige dag zodat ze dénken dat ze beet hebben.