Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Vroeger was deze discussie beter...Zo eens in de 20 á 30 jaar komt deze discussie voorbij.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vroeger was deze discussie beter...Zo eens in de 20 á 30 jaar komt deze discussie voorbij.![]()

Vroeger was deze discussie beter...![]()
Je ziet het hier ook qua nieuwe aankopen, topic is stukken minder actief dan 5 jaar geleden.
) alles heb. 
Same. Ontzettend sneu om toe te geven, maar ik ervaar zelfs bijna een soort existentiële leegte omdat er niets meer op het verlanglijstje staat. Nou vooruit, nog een resonator gitaar, maar daarna staart de eindeloze leegte me aan...Ik koop vooral minder omdat ik alles al heb.

Het besef drong onlangs echt door toen ik de 3rd Wave terugstuurde omdat het gewoon helemaal niets toevoegde aan de setup.Same. Ontzettend sneu om toe te geven, maar ik ervaar zelfs bijna een soort existentiële leegte omdat er niets meer op het verlanglijstje staat. Nou vooruit, nog een resonator gitaar, maar daarna staart de eindeloze leegte me aan...
Tijd voor die Märklin baan denk ik.
| Leeftijd | Tijd | Energie | Geld |
| Jong | Ja | Ja | Nee |
| Medium | Nee | Soms | Soms |
| Oud | Ja | Nee | Ja |

Ik zag geen eurorack op de laatste foto's. Het wordt er wel tijd voor eigenlijk.Ik koop vooral minder omdat ik alles al heb.
Ik moet een half uur rijden om cash af te halen of te storten, om maar iets te noemen. En ja, ik weet van het bestaan van overschrijvingen en tikkies etc af, maar soms heb je cash (nodig).Bankkantoren, waarom parkeergeld betalen en in de rij staan, als je prima alles via een app kan doen? Bankkantoren zijn echt niet meer van deze tijd, zekfs een hypotheek van 1mio regel je online, zonder ooit één handje te schudden.
Had ik het over 5k? Als ik een rommelmarkt over de Franse grens wil doen, moet ik cash bijhebben. Als iemand een synth van mij koopt voor 500 en hij betaalt cash, moet ik dat storten.Dat mag nu ook niet meer, alles boven 5k moet giraal en dat trek je ook uit de geldmaat.