Phontaq
+---O---+
Klopt, maar het is wel allemaal extra werk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zowel de 3080 als de 5080 klinken wat clean als je dit vergelijkt met de JV1080, de 2080 maakt gebruikt van stereo samples, althans een groot deel hiervan.Iemand ervaring metvde 3080?
Da's nou een disclaimer. En intussen heeft ie al enkele honderden van die dingen gemaakt en verkocht. Dat risico durf ik wel aan. In dit perspectief vind ik het wel interessant dat as je een draadje opent over Roland R8 Rom kaartjes er altijd iemand als de kippen bij is om "Waverex" te roepen en dat hier, bij de suggestie van een soortgelijk product er meteen wordt gezocht naar redenen dat je beter een kapitaal uit kan geven aan originele kaartjes."Experimental product. May not work for you. May not work at all"
Mijn ervaring met dit soort dingen is dat je op een gegeven moment meer tijd kwijt bent aan het werkend maken ervan dan aan muziek maken.
Het zoeken en verzamelen van de originele kaartjes is juist de sport. Ik haalde ze via eBay en Reverb letterlijk uit alle hoeken van de wereld en met beetje zoeken en geduld voor prima prijzen, de meeste voor minder dan zo'n flash card.
Nee moet echt in mijn rack. Geen ruimte. Dank voor de reactieAls je geen bezwaar hebt tegen een niet-rack synth is de Roland XP-30 ook een aardige. Die heeft de sounds van 3 van de expansie boards al ingebouwd zitten.
Klopt helemaal. Zo heb ik een aantal van die kaarten via Reverb gekochtHet zoeken en verzamelen van de originele kaartjes is juist de sport. Ik haalde ze via eBay en Reverb letterlijk uit alle hoeken van de wereld en met beetje zoeken en geduld voor prima prijzen, de meeste voor minder dan zo'n flash card.
Op MP zie ik de Roland kaartjes regelmatig als recapped aangeboden staan; weet niet of je in dat geval ergens extra aandachtig op moet zijn?
Als je er bij voorbaat vanuit gaat dat je het zelf beter kan zou je van mij niet eens reactie krijgen. Daar ga ik ook van uit ;-)of afdingen en het zelf doen :-)
Ik durf zelfs in dit hypothetische geval volmondig toe te geven dat iedereen recappen beter kan dan ikAls je er bij voorbaat vanuit gaat dat je het zelf beter kan zou je van mij niet eens reactie krijgen. Daar ga ik ook van uit ;-)