Vooraankondiging Synthforum Contest 2024

De teller staat vandaag op 36 deelnemers. Benieuwd hoeveel er nog bijkomen in de laatste dagen. Vorig jaar 79.

'k heb nog steeds niet beslist welke track...

Ik heb 'm zojuist ingeleverd nadat ik de bassline nog even wat aangepast heb, ik heb er weer zin in dit jaar en ben benieuwd wat de anderen gemaakt hebben!

Het fundament staat maar heb nog niet helemaal de vibe te pakken die ongeveer in gedachten heb...nog een weekendje mezelf onderdompelen in geluid, wordt wel zondag 10 voor 12 denk ik zo.

Zal ik dan maar vandaag eentje kiezen waarmee ik jullie ga irriteren? 🤔
Je hebt in elk geval een keuze. Ik heb maar 1 ding kunnen maken dit jaar :/

Oei. Ik weet niet wat t beste is: een goed ding of n hoop niet goeds 😅

Ben nog aan iets begonnen dat momenteel n loopje is maar met n boel lagen. Wou ik al jaren. Als t ergens heen gaat mss sf contest 2025 deelname 😎

Mijn oma zei altijd, beter 1 k#t in de hand, dan de lucht van 10. Heb wel meer gemaakt, maar niks af, dus de keuze was makkelijk ;)

Iemand met Absynth in zijn nummer krijgt een stem.🤝
Zit ie nog in Komplete 15?

Lekker asociaal tijdens t kerstfeest (ja vandaag) met de hoofdtelefoon mijn nummers herluisterd met de hoofdtelefoon en er eentje online gemikt. Allemaal voor jullie. :D

Lekker asociaal tijdens t kerstfeest (ja vandaag) met de hoofdtelefoon mijn nummers herluisterd met de hoofdtelefoon en er eentje online gemikt. Allemaal voor jullie. :D
Vrouw boos, gezin weg, huis leeg… je offer wordt op prijs gesteld (door ons dan in elk geval) 🤪

Back