Arturia Polybrute sound bewaren vraagje

robbie50

ferkeert lit
Hallo,
In de gebruiksaanwijzing kan ik het niet vinden=(, vandaar hier mijn vraag;

Hoe bewaar ik de laatste gebruikt pad op mijn Polybrute? (als ik heb weer opstart staat hij altijd op 1A1 !

Graag reacties......

Ik weet dat ik het bij die van mij heb gedaan, maar weet niet meer 100% zeker hoe. Ik dacht door 3x op de menu/settings knop te drukken.

Timecop,

Dank voor je reactie, even lopen zoeken en het is 3x op SAVE drukken (toets boven de knop settings) en dát werkt!! :eureka:
Staat ook in de handleiding, blz. 50 6.5.1.

Ik hoop ook op een optie (update) waarbij laatst gespeelde pad/sound altijd onthouden blijft...

Hartelijk dank...

Rob

Laatst gewijzigd:
Timecop,

Dank voor je reactie, even lopen zoeken en het is 3x op SAVE drukken (toets boven de knop settings) en dát werkt!! :eureka:
Staat ook in de handleiding, blz. 50 6.5.1.

Ik hoop ook op een optie (update) waarbij laatst gespeelde pad/sound altijd onthouden blijft...

Hartelijk dank...

Rob
Toppie! 👍

Void,

Klopt, deze kende ik al, alleen.......je moet eerst je PC aan hebben en daarna de Polybrute......(of anders om)
Als je het verkeerd doet staat bij weer op A 1,1 en weet je weer niet wat de laatste gespeelde was.....Er moet eigenlijk een instelling komen welke je AAN dan wel UIT kan zetten zodat de optie gewoon in te stellen is.....

Daar wacht ik dan maar op......Rob.

Back