Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit heb ik ook inderdaad. Ableton met console 1 mk3 en fader mk3 controllers en alles los via de geluidskaart naarbinnen en gesequenced door de Cirklon. Als ik gewoon ff wil klooien is het inderdaad een kwestie van aanzetten en niet meer naar Ableton om kijken. Ok ok, ik moet nog wel iets doen om de midiclock over utp van de MioXl fixen door die app ook te openen.maar zorg voor audio interface(s) met voldoende inputs en een default template in je (moderne, krachtige) DAW met al je gear erin en je bent letterlijk binnen een minuut up and running
Ik denk dat hij hiermee begonnen is , maar achteraf met zijn rack en ipads is begonnen. Vergeet ook niet dat hij live optreed, dus misschien gebruikt hij deze voor live ?Ik heb de hele video bekeken en geluisterd. Hij heeft het over zijn Behringer X32 met veel uitbreidingen, Zijn Yamaha en Roland digi mixer, etc. Maar ik weet nu nog niet waarom hij die Wing heeft staan.. ???? Of misschien is dat de clue??
Ik zie wel een Allen Heat SQ(x) staan in je lijstje. Dat is toch ook een digi mixer?
Die korg lijkt fantastisch voor een synth studio, veel stereo channels. Zet ik nu mee op mijn shortlist, ook lekker compact en maar 9kg . Summing heb ik nog niet veel kaas van gegeten, kan je hier wat uitleg over geven ? doe je dit voor wat neve coloration te hebben op je kanalen ?Ik heb op dit moment 2 mixers, de korg MW2408 voor mijn fysieke synths en gewoon om even lekker dawless te kunnen jammen, verder de Neve Orbit 5057 als summing mixer op mijn DAW aangestuurd door een RME 1620 Dante. Hier zit ook mijn verder outboard chain op.