Dit is een reupload, toch? Ik zie bij de video staan 4 maanden geleden, maar ik herinner mij deze van een jaar of 10 terug. Maakt ook niet uit, tenzij het gestolen content is natuurlijk. Ik zal hem eens opnieuw bekijken, want ik ben wel wat vergeten of het resultaat iets waard was.
Edit: het is 100pct de video die ik in gedachten heb, ik herinner me dat ik een beetje teleurgesteld was in die zin dat ik dacht dat het een circuitbend monster was maar het zijn bestaande fx pedalen in een recase. Maar het kan geen 10 jaar geleden zijn dat ik hem zag, want XTool bestaat nog maar 5 jaar. Dan zal het 4 maanden geleden zijn en is het bij mij onmiddellijk in mijn langetermijn hersencabinet gegaan.
De case ziet er leuk uit, maar het valt voor de rest een beetje tegen. Maar het zal niet meevallen om een keyboardje te vinden dat nu op de markt is waarmee je met wat ingrepen onder de motorkap de geluiden zelf echt zinvol kan veranderen, behalve als glitchy dingen het doel is.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.