Welke gear kom je tegenwoordig weinig nog tegen, te koop?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik vroeg me af of enkel de korg ms10 zo n lot had… vroeger regelmatig te koop voor pakweg 550 euro. Nu is t zelden aangeboden (en al zeker niet voor 550 hehe) is ie ongeliefd of vergeten of te weinig synthfluencers … welke gear nog?

ik zie echt weinig EMU modulars.
Nog nooit gezien eigenlijk.

Zie ook weining Rhodes Piano's voor 350 euro meer.

Ik vroeg me af of enkel de korg ms10 zo n lot had… vroeger regelmatig te koop voor pakweg 550 euro. Nu is t zelden aangeboden (en al zeker niet voor 550 hehe) is ie ongeliefd of vergeten of te weinig synthfluencers … welke gear nog?
Er staan er 2 op marktplaats, eentje al sinds november vorig jaar.

1770477056273.png

"Zo goed als nieuw"

Op Reverb wemelt het ervan, met in de EU nog 4 stuks. Als je dapper bent kun je er eentje uit Japan laten komen voor niet al teveel :D

Laatst gewijzigd:
Er staan er 2 op marktplaats, eentje al sinds november vorig jaar.

Bekijk bijlage 3870222

"Zo goed als nieuw"

Op Reverb wemelt het ervan, met in de EU nog 4 stuks. Als je dapper bent kun je er eentje uit Japan laten komen voor niet al teveel :D
De mijne kocht ik voor 100 gulden, ergens in 1999 of 2000. 900 vind ik echt al veel te veel.

Ik heb afgelopen jaar een Marktplaats alert op MS-10 gehad en die kwam toch echt regelmatig voorbij, in prima staat meestal. Niet voor €550,- meer, nee. Gemiddeld rond de €800,-, maar alles is duurder geworden dus het lijkt me dat dat ook voor vintage synths geldt.

Op 2ehands niet vaak. Die uit Brussel recent was snel weg…

Mc202 is goed voorbeeld inderdaad

Back