Look Mum No Computer naar Eurovisie songfestival

Nou, die Balkan dames zou ik zo een kaartje voor kopen. Sam zou ik nog niet heen gaan als ik geld toe kreeg (in elk geval niet als het op niveau EIN ZWEI DREI is) 😂 Lijkt wel alsof omdat ie ook wat met synths prutst alles wat 'ie doet meteen goud is, I beg to differ.

Huh? Ik heb niet het idee dat Sam in dit topic met goud wordt overladen...

Nou ja, toch een aantal die dit uit vonden steken boven de rest blijkbaar. Op zich ben ik het wel eens dat het opviel, maar voor alle verkeerde redenen :D

Ik had er ook meer van verwacht, maar ik ben nou eenmaal graag voor de underdog.

Geweldig ( Add N To (x) ) , had daar nog nooit van gehoord. Mooie symfonische opbouw!
heb ze paar keer live gezien ! loeihard
weet het niet meer zo zeker, maar as mn muggengeheugen
me niet in de steek laat, met 2 drummers live! gho ho, idd loeihard !
& met analoge synths , EMS Synthi o.a., on stage, vettt !

avant hard = pareltje

heb ze paar keer live gezien ! loeihard
weet het niet meer zo zeker, maar as mn muggengeheugen
me niet in de steek laat, met 2 drummers live! gho ho, idd loeihard !
& met analoge synths , EMS Synthi o.a., on stage, vettt !
Mogen jullie allen branden in hel door Add N To (X) ook maar te noemen in de periferie van zo'n amuzikale knutselaar als lmnc!👿

Sam in de bitterzoet gezien in adam 2019. Toffe show, ieder zn ding. Heeft mij zeker geïnspireerd om meer met synths bezig te zijn (kom uit gitaar hoek)

Euro song nummer niet mn ding maar kan de man zeker waarderen ben benieuwd wat ie nu gaat doen en of hij misschien wat meer terug gaat naar wat meer experimentele sound.

Lekker warm voor in de winter. Ik denk dat ik firestarter ga coveren hiermee

Of The Ring of Fire.. :D

Nu ik zo luister heeft het toch wel draaiorgel vibes.. vanaf 17:15 omg..

Je hoort de noten ook zakken door de opwarming als ze langer aanhouden.. Maar misschien moet het, net als Analoog, eerst even opwarmen..

Back