lloydwebster
hans werrekmeester
net zoveel swing als t eerste mobieltje 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Heb ik eruit gehaald met Izotope Rx hehe, zaten er helaas wel degelijk weer in :-<Fijne swing idd!
Geen klikjes of tikjes deze keer![]()
Ja je hebt gelijk ik vergeet dat steeds idd! Is wel zonde ja,zet 1/4de bars stilte voor je track begint, want SC knipt een kort fragment eruit.
Leuke track, leuke groove. Die stilte op het einde zou ik wel wegknippen, maarja, je kiest ervoor om demo's op te loaden, had ik in mijn gedacht.
Succes,
Gloomy![]()

Ah dat is lief! En leuk dat je reference kent hehe, was idd n nice telefoon, was t nou ericsson?ik was gisteravond ka-pot moe, kon letterlijk niet veel meer doen dan een duimpje en een like-je.. maar nog even om te zeggen: dat loopje was fijn om in te hangen, met zo'n half-slaap-hoofd..
"Pocketline Swing" was een era, haha.. m'n eerste mobieltje - en eigenlijk ook de meest degelijke.. bellen ging prima, timmeren ook.
Oh jammer.Heb ik eruit gehaald met Izotope Rx hehe, zaten er helaas wel degelijk weer in :-<
Nou ja het is wel succesvol gelukt, alleen als ik live ga is t n btje rotOh jammer.
Klopt. Heb je al eens op het forum van 1010 geprobeerd?Nou ja het is wel succesvol gelukt, alleen als ik live ga is t n btje rot
werkeliojk waar de slechte customer support ooit bij 1010Klopt. Heb je al eens op het forum van 1010 geprobeerd?
Dat idee had ik al een beetje ja na mijn 1 week Lemondropwerkeliojk waar de slechte customer support ooit bij 1010