Akai Professional MPC Sample

Vandaag is de tekst,

Akai Professional MPC Sample Sampler, Sequencer, and Effects Processor IN VOORRAAD SLECHTS 300 STUKS DUS WEES ER SNEL BIJ. :P

Wat een vreselijke losers zijn dat toch. Morgen nog maar 200, dan 100, dan 50, dan 25, dan 12,5, dan 6,25, dan 3,125, dan etc..

Dat ze nog wat verkopen met deze wijze van klantbenadering.
1x een bestelling geplaatst bij Meibergen. Op website stond op voorraad.
Order werd geannuleerd en kreeg een heel onvriendelijk e-mailtje terug in de trant van "wij hebben het niet en onze ervaring is dat klanten niet willen wachten dus hebben wij de order geannueleerd".
Sindsdien loop ik hier met een grote boog omheen.

Maargoed, on topic :) Nu ik volop met mijn MPC live III aan het stoeien ben lonkt de MPC Sample wel. Een opzetje maken op de MPC Sample en vervolgens inladen in de Live om verder op te pakken.
Aan de andere kant heb ik al genoeg compacte samplers hier liggen, dus wacht nog even totdat de GAS afneemt.

Unieke Marketing.

Maar heeft die mpc sample nou ook nog een beetje eigen karakter?
wil ik ook wel weten
-hudige MPClijn staat vooral bekend om zijn non-karakter (neutrale)
is misschien moeilijk vast te stellen want je hebt vglmateriaal nodig

wil ik ook wel weten
-hudige MPClijn staat vooral bekend om zijn non-karakter (neutrale)
is misschien moeilijk vast te stellen want je hebt vglmateriaal nodig
Ik heb bij mijn MPC2000 en MPC1000 die ik gebruikte nooit iets van karakter gehoord, misschien de oudere maar na de 2000 klinkt het neutraal in mijn oren.

Er zit een vintage mode in om 'm vintage te laten klinken. Het is een keuze die je hebt.
Ben wel benieuwd hoe goed dat nou is.. destijds had ik hier speciaal de Rossem Assimilator voor gekocht..

Sample heeft 4 fx vintage styles zie ik..

Er zit een vintage mode in om 'm vintage te laten klinken. Het is een keuze die je hebt.
Mijn ob-6 analoge poly heeft die ook, daar werkt die echt ongelooflijk goed.
Op de MPC heb ik die functie ,nog nooit uitgeprobeerd, waar zit die vintage functie verstopt?

Heb er eentje besteld bij Volt. "Available - In warehouse" staat op de site, zal nog wel paar dagen duren dan.

Bij Volt moet je geduld hebben, is op zich prima en ook wel eens goed voor de mens.

Onder de rook van Rotterdam of Riga inderdaad.

Ach, ik heb geen haast.

Ik heb bij mijn MPC2000 en MPC1000 die ik gebruikte nooit iets van karakter gehoord, misschien de oudere maar na de 2000 klinkt het neutraal in mijn oren.
Vanaf de S1000 is het gewoon 16bit (24 intern) 44.1 khz CD kwaliteit.

Mijn exemplaar zojuist ontvangen.
Gisteren de TR-1000, dus het wordt nog puzzelen hoe de aandacht te verdelen. ;)

Back