Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De verkoper jonge gast had een binnenmuts op. OMG

Ik denk dat ik een nieuwe trend ga zetten onder jonge hipsters.Wat dacht hij over jouw muts?
Dat droegen wij in de jaren '90 ook al.Alle gekheid op een stokje, gisteren ging ik hier in Praag een stuk nederlandse kaas kopen.
Hopelijk wel zo'n mooie als de mijne?Alle gekheid op een stokje, gisteren ging ik hier in Praag een stuk nederlandse kaas kopen.
Geen manbunhaar van hipsters op je kaas is goud!Alle gekheid op een stokje, gisteren ging ik hier in Praag een stuk nederlandse kaas kopen.
Nou ja daar kun je dus mee samplen, wat met een muts meestal niet lukt. Neus erin snuiten kan ook nog wel vermoed ik, dus multifunctioneel!Ik zie de meerwaarde niet echt van die samplers maar niks mis met mutsjes! Die waaien niet af en je kunt je neus snuiten!
Meibergen zegt er 400 op voorraad te hebben, op de gebruikelijke vriendelijke toon

Unieke Marketing.Meibergen zegt er 400 op voorraad te hebben, op de gebruikelijke vriendelijke toon
"IN VOORRAAD SLECHTS 400 STUKS DUS WEES ER SNEL BIJ WANT ER WORDEN ER 10 PER UUR VERKOCHT. NIET VRAGEN OF ZE ER ZIJN WANT DAN LEVEREN WE NIET AAN U"