Akai Professional MPC Sample

Er is een nieuwe firmware update voor de MPC Sample.
Versie 1.3.0 meer info en de firmware is hier te vinden.

Filmpje,

Laatst gewijzigd:
Alle gekheid op een stokje, gisteren ging ik hier in Praag een stuk nederlandse kaas kopen.
De verkoper jonge gast had een binnenmuts op. OMG

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Alle gekheid op een stokje, gisteren ging ik hier in Praag een stuk nederlandse kaas kopen.
Hopelijk wel zo'n mooie als de mijne?

1776168752213.png

Geen manbunhaar van hipsters op je kaas is goud!

Ik zie de meerwaarde niet echt van die samplers maar niks mis met mutsjes! Die waaien niet af en je kunt je neus snuiten!

Ik zie de meerwaarde niet echt van die samplers maar niks mis met mutsjes! Die waaien niet af en je kunt je neus snuiten!
Nou ja daar kun je dus mee samplen, wat met een muts meestal niet lukt. Neus erin snuiten kan ook nog wel vermoed ik, dus multifunctioneel!

Ik wacht de Superbooth even af, maar als daar geen nieuws komt over die sampler van Casio of ander gaswaardig spul dan moet ik er ook maar aan.

Wat mij betreft echt puntjes inderdaad.
Er zitten geen echte dealbreakers tussen voor mij .

Samples ordenen op de pads ziet er wel echt uit als een chore zo.

Meibergen zegt er 400 op voorraad te hebben, op de gebruikelijke vriendelijke toon

"IN VOORRAAD SLECHTS 400 STUKS DUS WEES ER SNEL BIJ WANT ER WORDEN ER 10 PER UUR VERKOCHT. NIET VRAGEN OF ZE ER ZIJN WANT DAN LEVEREN WE NIET AAN U"​

Laatst gewijzigd:
Meibergen zegt er 400 op voorraad te hebben, op de gebruikelijke vriendelijke toon

Ik dacht dat je enigszins chargeerde, dus ik keek toch even op de website.
Mijn hemel.....:stupid

Als Meibergen ook aan het hof levert kan het nog wel interessant worden..
Een muziekwinkel die al 103 jaar bestaat is op zichzelf al bijzonder — zeker tegenwoordig — maar of dat genoeg is voor ā€œKoninklijkā€ hangt af van hoe groot en invloedrijk het bedrijf is binnen Nederland.

Op basis van alleen de leeftijd waarschijnlijk wƩl om het traject te mogen starten, maar dat betekent nog lang niet dat het ook wordt toegekend.

• minimaal 100 jaar bestaan,
  • een uitstekende reputatie,
  • financieel gezond,
  • belangrijke positie binnen de branche,
  • maatschappelijke betekenis,
  • en doorgaans meer dan alleen een lokaal familiebedrijfje.

Dat laatste is vaak de lastigste hobbel. Het predicaat gaat meestal naar organisaties met duidelijke regionale of landelijke uitstraling en langdurige betekenis binnen hun sector (synthforum). Denk aan grote familiebedrijven, verenigingen, orkesten, industrieƫn of organisaties met brede bekendheid.

Ze zouden óók kunnen kijken naar het predicaat ā€œHofleverancierā€. Dat is voor veel oudere familiebedrijven realistischer dan ā€œKoninklijkā€. Dat zie je vaak bij lokale ondernemingen met een lange historie en sterke reputatie.

"IN VOORRAAD SLECHTS 400 STUKS DUS WEES ER SNEL BIJ WANT ER WORDEN ER 10 PER UUR VERKOCHT. NIET VRAGEN OF ZE ER ZIJN WANT DAN LEVEREN WE NIET AAN U"​

Unieke Marketing.

Maar heeft die mpc sample nou ook nog een beetje eigen karakter?

Back