Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel in dwarsrichting, niet axiaal. De pen zal ook wel vlak zijn in die richting, maar het gat in de knop niet helemaal. Zo krijg je een goede klemming.Dat lijkt zo, maar is in ieder geval niet zo bij de stl van het asje:
Bekijk bijlage 3871319
Als ik de omcirkelde punten vergelijk dan zitten ze exact boven elkaar.
In dwarsrichting zit er ook geen (of verwaarloosbaar) verschil in:Ik bedoel in dwarsrichting, niet axiaal. De pen zal ook wel vlak zijn in die richting, maar het gat in de knop niet helemaal. Zo krijg je een goede klemming.
Ah, ik begreep het verkeerd idd. Je bedoelt dit gedeelte:Ik heb het over de knop, niet de pen. Hetgene je op de laatste foto van de originele knop kan zien.

Op een morgen was die dood...waarschijnlijk van al het plastik dat hij had gegeten, alles waar ik had aangezeten had hij kapotgebeten. Ook 20 toetsen van mijn toen pas nieuwe laptop toetsenbord.Ik ben vooral benieuwd of de vogel gesmaakt heeft? Of heb je hem laten leven?

Geen idee waarom jij in mijn posts steeds zulke opmerkingen moet maken. Mijn antwoord blijft hetzelfde, stel je voor hoeveel tijd jij je had kunnen sparen indien je hier 20000 posts minder had gemaakt....De tijd die je er nu al ingestoken hebt had je al dubbel en dwars terugverdiend door gewoon een echt exemplaar te bestellen ... ziet er nog beter uit ook![]()
<- let ook op dat dingetje, geeft aan dat het misschien niet al te zwaar opgevat moet worden.Houd in dat geval rekening met de oriëntatie van de d-shaft ten opzichte van de aanwijzer.

In het geval dat je hem wil laten printen, deze kwam ik tegen enOngeveer 1,7 cm hoog en 1,3 cm diameter, het gat is ongeveer 0,6 cm en geen aanwijsstreep. Maar het maakt me niet veel uit hoe de nieuwe knop eruit ziet hoor, als was het een rode bol, als hij maar werkt![]()
en daar kan ook geen mooi synthforum logo opMaar goed, die stl is natuurlijk ook niet door de fabrikant gemaakt, dus wellicht dat het origineel toch wat verschilt.