Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vocals zijn van deze, ken ik van vroeger!Heelijk dansbaar clubplaatje.
Vocalen zijn ook super.
Het enige minpuntje is dat ik er wederom helemaal niets op aan te merken kan vinden![]()

heb jij dat ook, dat de beste track echt altijd in n half uurtje gedaan zijn?

mijn ogen
komt omdattie 96kbps is denk ikLeuke house plaat!
Ja ik hoor ook wel wat dofheid met name bij de drums. Wellicht dat ook wat compressie hier en daar de track goed zou doen.

hoe moet ik afwerken interpreteren?Dat gebeurt mij zeker ook alleen niet altijd.. of eigenlijk is het bij mij 50/50
Ik maak heel veel jams (meestal op mijn laptop) die ik snel inelkaar flats en waar ik me op de flow en groove concentreer.
Dan ga ik op mijn grote beeldscherm al die daw files langs en pak ik er eentje uit die ik ga afwerken.
Dat proces van componeren gebeurt meestal binnen een etmaal tot een week.
Maar dan komt het slopende proces van afwerken waar bij mij de meeste tijd in gaat zitten.
Heel soms lukt dit alles binnen 2 dagen maar ik kan er ook weken - soms maanden mee bezig ziijn.
Enkele files zijn pas een jaar of langer nadat ik er aan begonnen was af.
Soms ben ik een week met een track bezig om er daarna achter te komen dat het niks is.
Soms na een tijdje krijg ik dan weer een ingeving waardoor het ineens wel weer iets wordt.
Maar het is wel erg fijn als alle puzzelstukjes vanzelf op de goede plek vallen wat de geluksdagen zijn![]()
dit is de 320kbps masterHet probleem is dat ik vorig jaar februari ben geopereerd aan mijn oor, ik heb nog steeds een buisje, ik ik druppel nog steeds medicijnen. 's Morgens is mijn kussen kletsnat van oorvocht en dan prop ik de boel maar vol met lange vloeitjes, dat trekt het vocht goed weg. Dus, ik doe mijn oor en zet me meteen achter de computer, deze plaat. En dan denk ik "f*ck, mijn ogen zijn dof. Maar dan zag ik de woorden 96kbps en dacht meteen: het zou de muziek wel eens kunnen zijn. De track is wel goed, maar de dofheid, tja doet me denken dat er wat scheelt met me, dus ik ben daar helemaal geen fan van. Toch zoveel succes toegewenst,
Gloomy![]()
kan je je oren checken evt. (:hoe moet ik afwerken interpreteren?
ik heb mijzelf echt geprobeerd aan te lerten less is more, weant het is zo makkelijk iets toe te voegen, maar het echte zit em erin de essentie over te houden en echt characteristieke elementen hebben
Ben je dan niet bang dat andere hun opinie je juist onzeker maken over je wekr?>De bas vervormt nu. Was eerst niet volgens mij.
Ik bedoel voornamelijk het mixing - mastering gedeelte.
Je moet met zo veel dingen rekening houden.
Ik luister de track dan op allerlei verschillende geluidssystemen en overal moet het goed klinken.
Maar ook met componeren kan ik lang bezig zijn en steeds weer dingen veranderen.
Ben ook maar alleen en soms heb ik een blinde vlek voor iets.
Vandaar dat ik mijn track dan hier post voor 2nd opinion.
Vaak waardevolle feedback.
Ben je dan niet bang dat andere hun opinie je juist onzeker maken over je werk?>