Welke synth(s) wil je absoluut niet hebben?

Er komen hier geen Clavia synths meer. Heb een modular en een Nord lead gehad maar de sound trekt me niet. Eigenlijk nu ik erover nadenk sowieso geen VA synths meer. :D

Er komen hier geen Clavia synths meer. Heb een modular en een Nord lead gehad maar de sound trekt me niet. Eigenlijk nu ik erover nadenk sowieso geen VA synths meer. :D
Kun je beter een VA vst-tje s gebruiken.

Toch als je een lekkere reverb en b.v. deze TAL chorus op een Nord Lead 2(x) zet, dan wordt hij wel erg fijn, maar dat is natuurlijk allemaal smaak. En inderdaad je kunt ook altijd een vst gebruike, bijvoorbeeld de DiscoDSP Discovery (NL2 als vst)

Katla.De sounds smaken me helemaal niet.

Dit vind ik een leuke vraag :)

Ik heb een afkeer tegen Behringer. Ergens is mijn afkeer ontstaan door de collectieve mening van het internet, daar ben ik wel eerlijk in. Maar van wat ik tot nu toe gezien heb lijken de Behringer gear goedkope meuk zonder karakter. De clones zoals de Behringer Odyssey doen ook totaal geen gerechtigheid aan het originele. Ondanks dat ze goedkoop zijn sla ik Behringer spul toch over.

Daarnaast ben ik geen fan van Elektron. Geen afkeer, maar ik heb hier en daar wat gear van Elektron mogen uitproberen en de workflow staat me niet aan.

Back