flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Ah dit had ik gemist.(Dat was ik zelf..)
Een tip is vscode gebruiken. Dan kan de agent naast je website aanpassen die ook uploaden enzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah dit had ik gemist.(Dat was ik zelf..)
Welke agent zit er dan in, of moet dat een externe zijn, en wat kost dat?Ah dit had ik gemist.
Een tip is vscode gebruiken. Dan kan de agent naast je website aanpassen die ook uploaden enzo.
Ik gebruik Claude (Chat, Cowork, Code). Voor websites kun je ook prima Claude Cowork gebruiken. Voordeel: je gebruikt de normale chatinterface, dus geen Claude Code commandline UI. Maar je hebt wel connectors, MCP, genereren van Python-scripts, API-calls, skills, pipe-lines etc. Mijn zakelijke website is qua styling 100% Claude zoals ik het wil. Content: technisch 100% Claude, qua content doe ik de 1ste opzet zelf, daarna aanvullen met Claude voor de storyline, daarna door mij reviewen + aanpassen zodat het geen AI-verhaal wordt, grammatica/spelling/anti-AI checks weer door Claude. Werkt prima, en inmiddels betrouwbaar. Maar dit kan uiteraard ook met Claude Code.github copilot.
Voor coding zal ik wel voor premium gaan claude.
maar html5/javasscript gaat ook met de gratis modellen.
Dan heb je volgens mij een Claude Pro-abonnement nodig. Dat heb je al snel als je wat serieuze dingen wil. Dat is ook logisch.Ik gebruik Claude wel eens in haar eigen chat website, en dan copy paste ik het naar VS code. Integratie via een Claude agent in VS Code zou natuurlijk wel handiger zijn. Maar ik weet niet of dat met de gratis versie kan?
Ja, zoiets met wat onderverdeling zou prima zijn lijkt me.Omdat we nog altijd wachten op uitsluitsel hier alvast een voorzetje voor wat er in een subforum zou kunnen komen:
- [Ontwikkelingen, kansen en bedreigingen] - Actualiteiten en maatschappelijke discussies rondom AI en muziek.
- [AI in de studio] - Discussieer hier over AI toepassingen die je kunt gebruiken bij je muzikale producties. (Geen voor/tegen discussies)
- [AI-vrij werken] - Liever geen AI toepassingen in je studio of muziek? Bespreek het hier. (Geen voor/tegen discussies)
- [AI tracks] - Hoe ver is de techniek? Post hier goede of slechte AI tracks die je bent tegengekomen of zelf hebt geprompt.

Ja, dat klopt.Of de moderators zijn zelf ook met elkaar in discussie gegaan...?![]()
De twee onderste suggesties heb ik mijn vraagtekens bij. Voor een apart subforum over AI-vrij werken vind ik het nog wat vroeg. Misschien dat over een tijd mét AI werken de overhand heeft en dat de werkwijze zonder een niche wordt. Maar we hebben bv ook geen subforum voor DAWless werken. Ik denk dat een plek waar je alles bundelt wat mét AI gedaan wordt voldoende is. Impliciet is de rest dan al werken zonder AI, of iig met minder AI.Omdat we nog altijd wachten op uitsluitsel hier alvast een voorzetje voor wat er in een subforum zou kunnen komen:
- [Ontwikkelingen, kansen en bedreigingen] - Actualiteiten en maatschappelijke discussies rondom AI en muziek.
- [AI in de studio] - Discussieer hier over AI toepassingen die je kunt gebruiken bij je muzikale producties. (Geen voor/tegen discussies)
- [AI-vrij werken] - Liever geen AI toepassingen in je studio of muziek? Bespreek het hier. (Geen voor/tegen discussies)
- [AI tracks] - Hoe ver is de techniek? Post hier goede of slechte AI tracks die je bent tegengekomen of zelf hebt geprompt.
Het staat nog als openstaand punt, maar we moesten eerst even wat m.b.t. de financiën...Misschien kan de forumleiding AI om advies vragen zodat we toch nog eens een antwoord krijgen op deze suggestie?

Eens dat een map voor AI tracks misschien niet handig is.De twee onderste suggesties heb ik mijn vraagtekens bij. Voor een apart subforum over AI-vrij werken vind ik het nog wat vroeg. Misschien dat over een tijd mét AI werken de overhand heeft en dat de werkwijze zonder een niche wordt. Maar we hebben bv ook geen subforum voor DAWless werken. Ik denk dat een plek waar je alles bundelt wat mét AI gedaan wordt voldoende is. Impliciet is de rest dan al werken zonder AI, of iig met minder AI.
M.b.t. AI tracks hebben we een huisregel omtrent het gebruik van generatieve technieken. Een apart subforum maken om tracks te plaatsen die daar eigenlijk tegenin gaan lijkt me voor de doelstelling van het forum een verkeerd signaal. De vraag "hoe ver is de techniek?" zou ook prima in het subforum [Ontwikkelingen, kansen, bedreigingen] passen.
Maar suggesties blijven uiteraard welkom!
Het staat nog als openstaand punt, maar we moesten eerst even wat m.b.t. de financiën...![]()
Lijkt me een goed begin. Uitsplitsen kan altijd nog.Ik denk dat een plek waar je alles bundelt wat mét AI gedaan wordt voldoende is. Impliciet is de rest dan al werken zonder AI, of iig met minder AI.