Muziektips gezocht

Ik kan het me bijna niet voorstellen dat je deze nog niet gehoord hebt; maar voor de zekerheid Brian Eno - music for airports. Prachtige plaat.
Ja Brian Eno ken ik, mooie plaat ook maar dit is wel iets te statisch voor waar ik momenteel naar op zoek ben, iets meer sounds en verrassing zou fijn zijn.
Verder is alles van Al Gromer Kahn ook wel vet bijvoorbeeld Kama Sutra.
Als je trouwens Carbon Based Lifeforms leuk vind kun je eigenlijk alles wel van Ultimae Records pakken. Erg goed label.
Bedankt voor de andere tips, ik ga het beluisteren. 👌

Ja Brian Eno ken ik, mooie plaat ook maar dit is wel iets te statisch voor waar ik momenteel naar op zoek ben, iets meer sounds en verrassing zou fijn zijn.

Bedankt voor de andere tips, ik ga het beluisteren. 👌
UFOrb van The Orb is ook een tijdloze klassieker, Pomme Fritz van The Orb is erg experimenteel (op een goede manier)net zoals Patashnik van Biosphere (weet niet of je die plaat kent). Herbie Hancock’s Sextant is ook erg vet.

Niks frahm is erg leuk, niet heel electronisch persee, maar zeker de moeite waard om eens te checken.

Verder: Klur, Max cooper, kiasmos, Rico Puestel, the robots are coming (daft punky vibes, maar heeeeeel erg goed! Roi zit ook op dit forum) kunnen zomaar iets zijn dat je zal bevallen 🤘🤘🤟

Zijn allemaal niet Beatloos maar wel vooruitstrevend en verrassend vind ik zelf

UFOrb van The Orb is ook een tijdloze klassieker, Pomme Fritz van The Orb is erg experimenteel (op een goede manier)net zoals Patashnik van Biosphere (weet niet of je die plaat kent). Herbie Hancock’s Sextant is ook erg vet.
The Orb ken ik wel ja Biosphere ook
Niks frahm is erg leuk, niet heel electronisch persee, maar zeker de moeite waard om eens te checken.

Verder: Klur, Max cooper, kiasmos, Rico Puestel, the robots are coming (daft punky vibes, maar heeeeeel erg goed! Roi zit ook op dit forum) kunnen zomaar iets zijn dat je zal bevallen 🤘🤘🤟

Zijn allemaal niet Beatloos maar wel vooruitstrevend en verrassend vind ik zelf
Niels Frahm ken ik en Max Cooper maar de anderen weer niet dus ik ga 't bekijken.

Thanks, even geluisterd maar wle veel snelle tracks met strakke ritmes, da's toch anders dan wat ik beschreef.

@bombario ; niet m'n draadje vervuilen graag, da's echt andere muziek dan ik zocht.

Da's een fijne tip, dank je!

Shpongle; da's bekend @stoter en te snel voor wat ik een beetje zocht

ze hebben dat wel, sorry had ik even bij moeten vermelden.

Miusschien vind je dit wat:

heeft wel ritme, maar is wel traag en spacende drone dinges.

en hier wat gekke stuyff:

Back