MPU-401AT
Ouwe rot
Zangeres en Idols-jurylid Jerney Kaagman (79) overleden
Kaagman werd bekend met de band Earth & Fire en later het talentenjachtprogramma Idols.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- ik vergeet dat nooit meer. Inderdaad. Wat een schok! Nooit gedacht dat ze al bijna 80 was, ik word dus ook oud maar kan me hun optredens toch nog goed herinneren."memories"
Mooi werk gemaakt en dan heb ik het niet over "Weekend". Samen met Focus voor mij de beste nl prog/sympho. band in en van de jaren '70. Ook genoten optreden in '79. R.I.P Jerney K.
Ja, dat pak dat was al in de periode dat ze afstand hadden gedaan van hun "signature sound" Jerney verklaarde indertjd dat de platenmaatschappij wilde dat er op eke lp een hit stond dus werd het minder progressief en moderner.Jammer dat het steeds maar weer over dat blauwe pak gaat, het zou over die stem moeten gaan (ja, het zag er zeker leuk uit maar wat mij betreft waren ze toen hun mojo kwijt, dat pak steeds maar noemen voelt bijna als seksistische geschiedvervalsing).
"memories"
Mooi werk gemaakt en dan heb ik het niet over "Weekend". Samen met Focus voor mij de beste nl prog/sympho. band in en van de jaren '70. Ook genoten optreden in '79. R.I.P Jerney K.
"memories"