lloydwebster
hans werrekmeester
Ik heb het vaak andersom, dat ik tijdens het maken hem kut vind en de volgende dag vaak niet meer.Zo herkenbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het vaak andersom, dat ik tijdens het maken hem kut vind en de volgende dag vaak niet meer.Zo herkenbaar.
Dat gebeurd mij ook wel dat ik ergens een klein stukje van bewaar wat goed past bij weer iets anders.Ik heb het vaak andersom, dat ik tijdens het maken hem kut vind en de volgende dag vaak niet meer.
Dat laatste is wel te checken en te voorkomen.Dank voor de feedback. Ik weet niet of het met genre te maken heeft. Ik hou gewoon niet van geluiden die verdinken in reverb/delay.
Ook met een te breed stereobeeld ben ik voorzichtig want daar kunnen faseverschillen door ontstaan waardoor sommige geluiden kunnen wegvallen in mono.

Dat laatste is wel te checken en te voorkomen.![]()
Ik heb het vaak andersom, dat ik tijdens het maken hem kut vind en de volgende dag vaak niet meer.
Ja leuke groove en track! Ik heb de eerdere versies niet gehoord maar het eindresultaat is harstikke goed gelukt! Echt een beetje die old school disco/house vibe heb je goed weten te pakken.
het eerste btw ook door een sidechain op je effect te zetten gelinkt aan het geluid wat je niet wilt laten verdrinken B- )Dat laatste is wel te checken en te voorkomen.![]()
voxengo is de bom, ik weet alleen nooit hoe ik hem moet instellen als ik de master wil checken(dus dat hij zegmaar de gehele track pakt als een gemiddelde ipv alles op de seconde)Ja of simpelweg ff op mono checken en waar nodig gewoon een beetje utilty op de betreffende sound die wegvalt. wat meer mono maken en checken met SPAN haha
Ja dat herken ik wel inderdaad, maar toch zijn die placeholders wel essentieel anders vergeten we alles hjahjaIk zet soms dingen als een 'placeholder' met het idee dat ik het later dan nog moet fixen.
Maar als ik de track dan de volgende dag hoor met frisse oren hoor ik al die 'placeholders' die mij dan storen.
Nu ik alles heb rechtgetrokken vind ik het toch een zeer geslaagde track geworden.
IMHO zou een andere kick niet misstaan, maar ook zeker een diepe bassline. Die laatste mis ik in het beginstuk wel.
Kick en Bass zijn wel heel belangrijk in dit soort nummers.
enige wat wel aardig is is de viool, alleen die ontwikkelt helemaal niet en is niet van jou. rest is totaal middle of the road toch? geen eigenheid of iets wat het van jou maakt?